2014. november 18., kedd

Novemberi körömkihívás Geometria - Rombusz



Mint említettem, nagyon megszerettem a kihívásokban való részvételt, mert úgy érzem, ad egyfajta keretet, vagy épp ötletet a blogtémákhoz. Néha döcögősen készülnek a bejegyzések, mert nem akar működni az elképzelésem, máskor viszont gyorsan kialakul a koncepció és a megvalósítás is elsőre sikerül. 
A geometriai témájú kihívás mai témája a rombusz, nézzétek mit alkottam!







Ennél már rutinos voltam, eleve körömnyomdával gondolkodtam, csupán az alapszín volt kérdéses, de az sem sokáig! Benéztem ugyanis a Rossmannba, mert kellett néhány apróság és meglepődve tapasztaltam, hogy bizony már nálunk is megtalálható az új Rival de Loop Young állvány, így magammal hoztam egy körömlakkot (mert olyan nagyon szükségem volt rá...)





Magam sem értem miért, de mostanában vonzódom a különlegesebb zöld színekhez, így hosszas gondolkodás után a 30-as számú Fantasia duokróm került a kosaramba. Már az üzletben sejtettem, hogy alkalmas lesz ez a szín nyomdázásra is, így mindenképp olyan manikűrben gondolkodtam, amellyel ezt is kipróbálhatom. 
A gyűrűsujjamon látható fekete alapra nyomdázva, a többin pedig ő az alapszín. 









A használt lakkok és lemez:
Rival de Loop Young körömlakk #30 Fantasia
Lovely Gloss Like Gel körömlakk Nr 34
Essence Nail Art Stampy Polish Stamp Me! Black
Cici&Sisi körömnyomdalemez Nr 04




Nézzetek be a többiekhez is!





4 megjegyzés:

  1. Én még nem találkoztam ezzel a márkával, milyen árban van, milyen minőség? Érdemes beszerezni?

    VálaszTörlés
  2. Nálunk sincs RdL lakk, de nagyon tetszenek. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép! Jobban mutat, ha őrá van nyomdázva. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett4 Szuper ez a mintalemez, a bal szélső sor, fentről a harmadik volt már a körmödön? Azt szívesen megnézném :)

    VálaszTörlés