2014. november 9., vasárnap

Novemberi körömkihívás Geometria - Kör



Jöjjön ismét egy kihívásra készült manikűr (higgyétek el, nemcsak ilyenek készülnek mostanában!), mégpedig Manna novemberi, a geometriai formákat felvonultató kihívására készült manikűr, amivel - mondanom sem kell - ismét alaposan "megszenvedtem" :)







Az eredeti ötletem az lett volna, hogy szívószálat mártok körömlakkba és azzal rajzolok köröket a körmömre, de a körmöm túl íves ahhoz, hogy ez működhessen.
Így a szokásos mentőövként, nekiálltam körömnyomdát keresni, de a mintáim inkább pettyeket tartalmaznak, mint köröket, így egy régi barátot, réges-régen használt Essence nyomdalemezt vettem elő. Mostanában már nem szívesen nyúlok értük, mert nem olyan jó minőségűek, mint az új lemezeim, de néhány minta azért használható róluk. 
Sőt, azt vettem észre, hogy a kicsit gyengébben teljesítő mintákhoz érdemes jól pigmentált, metál finisű lakkokat használni, azokkal mintha jobban működnének ezek az olcsó, kis lemezek. 





A Lovely fekete (Nr 34) lakkjára nyomdáztam a Moyra Metal effect Nr 302-es lakkjával. Mivel a minta sajnos pici lett volna az összes körmömre, ezért csak a gyűrűs ujjamra vittem fel teljes körmös mintaként, a többire pedig átlósan, így nem volt feltűnő a minta aprósága (nem szeretem, amikor látszik a manikűrön, hogy kicsi a minta a körmeimre).





Nézzétek meg a többiek alkotásait is!





14 megjegyzés:

  1. Így reggelre nagyon szép, ilyen manikűrt látni :)

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki, tetszik a színvilága :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ez nagyon szép, remek a lakkpárosítás, külön tetszik, hogy nem egész körmös a minta!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár kényszermegoldás volt a félkörmös minta, de biztosan alkalmazom majd még a későbbiekben, mert nekem is nagyon megtetszett! :)

      Törlés
  4. Juj de menő amikor átlósan van!! Ilyet én is akarook ^^

    VálaszTörlés
  5. Imádom! :D
    Nekem is meg van ez a moyra lakk, de én mindig ezüsttel párosítottam, vagy csillámos feketével, eszembe se jutott, hogy egy "sima" feketével is jól nézhet ki, de igen! (ha végre lakkozhatok én is megnézem a kettőt együtt - meg ha végre lesz fekete lakkom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában én is ezüsttel párosítom az ilyen színeket, nem is tudom, most miért a feketéhez nyúltam :)
      Jelenleg mályva színre van nyomdázva ez a lakk, úgy is nagyon szép!

      Törlés
  6. Naagyon tetszik. :)
    Egyre jobban szeretem a metálos manikar. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! Bár főleg azért, mert jól lehet velük nyomdázni :D

      Törlés
  7. A kör az a motívum, amivel nagyon nehezen tudnék kezdeni bármit is, talán pöttyökben fejezném ki a bosszúságomat! :)
    Te azonban nagyon szépen megoldottad, és szemet gyönyörködtető manit készítettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első változat nálam is pettyes volt, de kicsit csalásnak éreztem, úgyhogy kerestem másik nyomdalemezt :)

      Törlés