2014. november 23., vasárnap

Nail Art Techniques Challenge - Water Spotted



Ma egy általam eddig nem próbált technikával készült manikűrt mutatnék Nektek, melyhez a water spotted technikát alkalmaztam.






Mint említettem, ezt a technikát korábban még nem próbáltam, ez volt az első alkalom, hogy alkalmaztam (jobb szeretek az egyszerűbb megoldásoknál maradni :)
A videók alapján persze nem tűnt túl bonyolultnak: egy pohár vízbe körömlakkot csepegtettem, majd miután a felszínén szétterült a lakk, alkohol tartalmú parfümöt spricceltem rá, aminek köszönhetően felszakadozott a felület. Ezután pedig egyszerűen belemerítettem a korábban lakkozott körmeimet. Végül az ujjam és a körmöt körülvevő bőr letakarítása után fedőlakkoztam. 





Mint az utóbbi időben a kihívások esetében megszoktam, sokadik próbálkozásra sikerült összehozni a képen látható eredményt, ugyanis ami a videókban olyan könnyűnek tűnik, a valóságban sokkal macerásabb. Nem biztos, hogy elsőre sikerül a megfelelő állagú lakkot kiválasztani a vízhez, de az is előfordult, hogy ami elsőre jól működött, a harmadik körmömtől már nem volt hajlandó felszakadozni a parfümöm hatására. 




A színválasztás bizony nagyon szokatlan, mivel próbáltam olyan lakkokat használni, amikért az utóbbi időben kevesebbszer nyúlok, így ez lett belőle :)





Nos, nem ez lett életem fő műve, a fejemben sokkal jobb lett az elképzelt manikűr. Emellett kicsit tartok tőle, hogy a későbbiekben milyen nehézségekkel "kell még szembenéznem", mégis örülök, hogy Bia útjára indította ezt a kihívást, mert így legalább kénytelen vagyok kipróbálni olyan technikákat, amelyek eredményét eddig csak másokon csodáltam.








8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szuper a színválasztás, és jó arányban vannak egymáshoz képest :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színek, csodás manikűr!!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó lett. :) Ilyen manikűrnél sosem szabad elképzelésnek lennie, amikor elkezdi az ember, mert tuti nem lesz olyan a végeredmény... :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, szuper a színválasztás! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a két szín együtt, szuper! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik :) Csak lenne időm rá, megcsinálnám.

    VálaszTörlés