2014. november 12., szerda

Nail Art Techniques Challenge - Saran Wrap Marble



Ma ismét tobzódunk a kihívásokban, mivel ezen a napon esedékes a Bia által útjára indított, körömdíszítési technikákat felvonultató kihívás második epizódja, melyben a saran wrap marble, magyarosítva "fóliás márvány" manikűr készítése a feladat. 








Az előzőhöz hasonlóan, ez a technika sem volt számomra ismeretlen, hiszen tavasszal számos ilyen manikűrt készítettem: akár önmagában is lehet viselni, mert nagyon szép hatást lehet vele elérni, akár egy nyomdázott manikűr alapjának is elkészíthető.




A technika lényege, hogy két színre van szükségünk: egy alapszínre, amelyet felkenünk, majd hagyjuk megszáradni a körmeinken. Majd a második színt is felkenjük, de ezt már nem hagyjuk megszáradni, hanem egy összegyűrt folpack vagy zacskó darabkával óvatosan, foltokban visszaszedünk valamennyit a másodszorra felkent színből, hogy helyenként láthatóvá váljon az alapszín. Így alakul ki a különleges, márványos hatás. 




Ehhez a manikűrhöz alapszínnek az Avon Metallic Effects Arctic Steel árnyalatát használtam, felülre pedig az Essence Colour & Go Nr 134 Stuck on you színt kentem fel. Elnézve az eredményt, akár egy Halloween manikűr alapjának is használhattam volna, mert olyan sejtelmes, árnyas sötét éjszaka-szerű alkotást sikerült összehoznom.




Bár mostanában ritkábban használom, nagyon szeretem ezt a technikát, mert igazán különleges hatást lehet elérni különösebb ügyesség nélkül is.


Ti próbáltátok már?






12 megjegyzés:

  1. Baromi jól néz ki, nagyon tetszik, hogy "mélysége" van :)

    VálaszTörlés
  2. Vagány mani lett, mintha egy motoros csajszi körmeit látnám. ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ezzel a színpárosítással!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, olyan füstös hatása van. :)

    VálaszTörlés
  5. Zizitim a számból vette ki a szót, szerintem is füstös hatása van ennek a maninak, és emellett totál antik.
    Hogy ez mennyire jól mutatna nyomdaminta alá is!
    Bár így, önmagában is simán megállja a helyét! :)
    Eddig összesen kétszer alkalmaztam ezt a technikát, de most, hogy van már Süni-ragasztóm, szerintem többször fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhömm, mi az a Süni ragasztó és mire használod? :)

      Törlés
  6. Örülök, hogy tetszik csajok!
    Ilyen sötét lakokkal még nem alkalmaztam ezt a rechnikát, de nagyon tetszik a füstös hatás, legközelebb biztosan kipróbálom majd nyomdázva is! :)

    VálaszTörlés