2014. november 26., szerda

Minta Mánia kihívás - rózsás / virágos manikűr



Mostanában nagyon megtetszett a kihívások világa, az esetek nagy részében tematikusan, egy-egy kihívásra készítek manikűrt. Az utóbbi időben kissé besűrűsödtek a dolgok, mert úgy néz ki, hogy decemberben négy kihívásban is részt veszek, remélem tudom tartani a tempót, de hát olyan érdekesek voltak a témák! :)






Thimmyke legújabb kezdeményezése a minták köré épül, az első témánk a kedvencem, a rózsás-virágos manikűr volt. Ha nincs ötletem, vagy épp semmi különösebb alkalom, általában egy virágos minta után nyúlok, mert ez minden helyzetre megfelel :)
Talán picit uncsi lehet, de ismét a kedvenc rózsás mintám után nyúltam, ami már rengetegszer szerepelt a blogon, de ha rózsa a téma, akkor nem jöhet más (kivéve legközelebb, akkor kénytelen leszek a többi rózsamintás lemezem közül választani :)






Ennek a manikűrnek egy másik variációját már elkészítettem korábban, már akkor tudtam (és talán írtam is), hogy annyira tetszik, hogy biztosan elkészítem még. Nem-nem vagyok ötlettelen, csak annyira tetszik, hogy megint látni akartam a körmeimen! A Flormar piros színű duokróm lakkja került az összes körmömre (bár őszintén szólva én nem látok túl sok duokrómságot benne), majd a középső körmökre a fekete rácsmintára arany rózsák kerültek.







A használt lakkok és lemezek:
Flormar Duochrome körömlakk Nr 190 piros
Essence Nail Art Stampy Polish körömlakk stamp me! black
Avon Metallic Effects körömlakk Gold leaf
Bundle Monster körömnyomda BM-35 és BM-323
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


A többiek alkotásait láttátok?






9 megjegyzés:

  1. Tetszik! Nekem kicsit vad lenne, de Neked nagyon jól áll:)

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán dögös!!!!! Aztamindenit!! Nagyon közel áll hozzám ez a stílus :)

    VálaszTörlés
  3. Szép ez a Flormar, még ha nem is duokróm. A rózsa pedig klasszikus. :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, az előző ilyen is tetszett. :)

    VálaszTörlés
  5. Hű nagyon szép lett, a színkombináció, a minta, szerintem szuper és ígényes mani, se nem túl sok, se nem túl kevés, pont jó! :) *.*

    VálaszTörlés
  6. Drága Pancsi! A manikűröd is gyönyörű, de most azonnal el kell mesélnem, hogy lett egy újabb rajongód. Miután ma összefutottunk az utcán, a kis lovag hatévesem megkérdezte: Anya, ő a barátod? Miután igennel válaszoltam, a következőképp reagált: Aaaazta, dögös csaj! :D

    VálaszTörlés
  7. Ez a piros lakk! :D
    Végignéztem a Nailland teljes kínálatát a Flormar márkából és mély fájdalommal vettem tudomásul, hogy ez a lakk nem létezik ott! :(
    Imádom ezt a manidat, bár a legelső verzióban talán ütősebb volt, viszont ezzel a pirossal annyira de annyira dögös!

    VálaszTörlés