2014. november 22., szombat

Körmös kihívások: kedvenc lila és csillagok



A néhány nap szünet után (ismét utaztam, munka miatt remélhetőleg idén utoljára), ezúttal egy kettő az egyben bejegyzéssel jövök, mivel sajnos nem volt ma időm két manikűrt készíteni, így a ma esedékes két kihívást összevontam és egy lila alapon csillagos manikűrt készítettem.






A lila színt a China Glaze Cowgirl up nevű pirosas fényű lila körömlakkja adja, melyet az első Nailland vásárlásom során szereztem (nem volt készleten a Don't make me wine - amit azóta is nagyon sajnálok - és ő jött velem haza). Sokáig hanyagoltam, de mostanában újra beleszerettem és igen gyakran kenem a körmeimre. 
A nyomdázáshoz az Avon Mettalic Effects lakkok egyikét használtam (mint mostanában majdnem mindig), mégpedig az Icy purple árnyalatot.





A nyomdaminta a Cici & Sisi lemezek egyikén, a 9-es számún található:



A többiek alkotásait láttátok már?



14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az alapszín és jó lett az arany színű mintával :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a lakk *-* És nagyon elegáns rajta ez a szolid minta :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez az alapszín, igazán kellemes ránézni. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez az őszi szín, főleg nyomdával!!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép, és nekem valamiért már egy kicsit karácsonyi hangulata is van :)

    VálaszTörlés
  6. Alapszín gyönyörű, és a minta is szép!! (:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színösszeállítás! :)

    VálaszTörlés
  8. De nagyon jó! Nekem már olyan karácsonyos hangulata van! imádom! *.*

    VálaszTörlés