2014. november 8., szombat

Kedvenc körömlakkos kihívás - Zöld



Ma ismét egy kedvenc körömlakkomat hoztam megmutatni Nektek, Thimmyke kihívásában ma ugyanis a kedvenc zöld körömlakk lesz a főszereplő.







Amikor anno megláttam a listát, úgy éreztem, hogy ez lesz számomra a legnehezebb forduló. Amennyire szeretem és tisztelem a természetet, a növényeket, annyira nem szívesen látom viszont a zöld színt a körmeimen. Ha használok is zöld színt, inkább csak díszítésre. 
Aztán eszembe jutott az első, mindeddig egyetlen Anny lakkom, amit Banditától kaptam és rájöttem, hogy az volt a bajom a zöld színnel, hogy nem találkoztam igazán szép, izgalmas színnel. Ez azonban más, ezt már szeretni tudom a körmeimen, hisz egy csodaszép duokróm zöld lakkról van szó frostí finisshel. Ez a kékes-sárgás beütésű olajzöld szépség már az üvegben is igazán szemet gyönyörködtető, no de körömre felkenve sem semmi! :)






Ha pedig zöld, nekem a hidegvérű hüllők jutnak eszembe, így a gyűrűsujjamra kígyóminta került, hogy élesben is kipróbálhassam a héten érkezett Infinity lemezemet. Ezt a lemezt még Erzsinél láttam meg és akkor tudtam, hogy előbb-utóbb rendelek egyet :)
Sokadik próbálkozásra sikerült így a minta, már épp kezdtem feladni... A zöld alapra először fekete nyomdázólakkal vittem fel a mintát, majd ugyanazt a mintát felvittem a Bipa bronz színű duokróm lakkjával is. Ez a bronz lakk is nagyon trükkös, mert fehér alapon nem mutat túl jól, de a feketén viszont szuperül kijön a színe. 






A gyűrűsujjam közelről, mert nagyon tetszik a mintája :)




A használt lakkok és lemez:
Anny körömlakk: hello Hollywood (Nr 368)
Dashica Beauty special nail polish fekete
Look by Bipa Special Effect körömlakk Nr 10 bronze changer
Infinity Nails nyomdalemez Nr 12
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Nézzétek meg a többiek kedvenc zöld körömlakkját is!



17 megjegyzés:

  1. Ez megint kedvenc :) Nagyon szép manikűr :) Ha megengeded lementem :D Gyere nézz be hozzám, ha van kedved: http://judymuhely.blogspot.hu/2014/11/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen megengedem, remélem Te is alkotsz hasonló szépet! :)

      Törlés
  2. Aztak...! :D
    Na, erre már nincsenek szavak!!!!!! :D
    Csak csorgó nyál és elhomályosult szem! :D
    Ha jól értem, egymás tetejére vitted föl ugyanazt a nyomdamintát két különféle lakkal?
    Hogyvolthogyvolt!!!!
    Na ez az, amit képtelen lennék megfesteni, ülhetnék fölötte órákat és akkor se lenne ilyen mesés, stb, stb.
    A nyomdázás magasiskolája már, amit művelsz mostanában, és ERRŐL az álommaniról azért követelnék így utólag egy sztepbájsztepet, mert nem teljesen világos.
    Amúgy meg, én már fel se merem kenni ezek után ezt a lakkomat, EZEK után! :)
    A legszebb zöldjeim között tartom nyilván, de hogy duokróm, az még fel se tűnt!!! Szemem, mint a sasé! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a poén, hogy véletlenül lett ilyen, nem gondoltam, hogy így sikerül! :)
      Az a titok, hogy a Bipa lakk önmagában nyomdázva nem olyan feltűnő: fehéren elég gyéren mutat, a zöldről sem emelkedik ki, viszont a fekete alapon nagyon jól néz ki! Maga a minta egyébként elég sűrű, csak feketével nyomdázva elég komor, túl sötét, viszont a bronzos barnát felvive nagyon szép eredményt kapunk.
      Az a titok, hogy a bronzos barna szín csak a fekete alapon kiemelkedő, szerintem ettől néz ki jól
      Este kipróbáltam több körmömön is, mindig hasonló eredményt kaptam, szóval a sorrend adott: alapszín, majd fekete nyomdázás, ezután bronzbarna nyomdázás (egyébként ehhez az Avon metálos bronzos színe nem jó, mert az viszont mindenen látszik és túl sok lesz)
      Ha megnézed a makro fotón, látszik, hogy van barna a zöld alapon is, de azon alig látszik
      Remélem érthető volt (másoknak is, akiben felmerül, hogy hogy készült a minta :)

      Törlés
  3. Gyönyörűséges! Órákig el tudnám nézegetni a képeket. Nekem is van egy ilyen színű S-he lakkom, én is nagyon imádom, ennek ellenére szerintem idén még nem is volt rajtam. :( No, majd mindenképp pótolni kell a mulasztást! :)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett! Teljesen el tudom magamon képzelni. Én mondjuk imádom a zöldet a körmeimen is, ősszel/télen a sötét, méregzöld árnyalatokat tavasszal pedig a pasztell/alma zöldeket. No meg duokrómból bármikor jöhet :D Nekem a Barry M zöld duokrómja van meg, nagyon hasonló ehhez az Anny lakkhoz és imádom. A minta meg...hát azt is csak csodálni tudom, imádom a hüllőmintákat, szóval ez a mani úgy ahogy van telitalálat nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted a zöld lakkokat, ajánlom figyelmedbe a Rival de Loop kollekció új lakkjait, van köztük egy csodaszép (holnap, november 18-án megmutatom :)

      Törlés
  5. Amilyen nehezen jött, olyan nagyot alkottál! :)

    VálaszTörlés
  6. Ahhh, gyönyörű ez a lakk. Én alapvetően a krémes finisht szeretem, de ez zöld és akkor már minden más! :) Csodaszép és a minta is nagyon illik hozzá, a hüllőkoncepcióban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam kedvfüggő, hogy mikor melyik finish áll hozzám közelebb - időnként csak krémes finishű lakkot használok, máskor pedig sokáig hanyagolom őket :)

      Törlés
  7. Hű, de szuper lett! *.* Nagyon egyben van az egész, telitalálat lett.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szerte a zöld színű körömlakkokat, bár ritkán használom, ez a szín nagyon tetszik :)
    Vannak színek -mint ez is- amik sokkal jobban néznek ki nyomdázás nélkül, viszont az egy ujjon lévő minta még érdekesebbé tesz. Na, jól belebonyolódtam, a lényeg, h jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  9. A lemez meg jó választás volt én is nagyon szeretem :Í)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már lassan semmi sem tetszik egy kis nyomdázás nélkül, ez a határeset, ha nem minden körmön van minta :)
      A lemezt a Te hatásodra vettem meg, szóval köszi :D

      Törlés