2014. november 1., szombat

Kedvenc körömlakkos kihívás: Yellow



Mivel mostanában több körmös kihívásban is részt veszek, mi mással kezdhetnénk a novembert, mint egy kihívásos bejegyzéssel, amelyben a kedvenc sárga körömlakkom mutatom meg Nektek.







Talán annyira nem lesz meglepő, hogy a választásom melyik lakkomra esett, mint kedvenc sárgára, mert nyáron sok manikűrben szerepelt. Az Avon Gel Finish Limoncello nevű árnyalata egy igazi kukoricasárga szín. Az élénksége mellett az is megfogott benne, hogy aranysárga mikroglitterekkel tömték tele, emiatt szeretem önmagában is a körmeimen látni, pontosabban szerettem, mert ez számomra inkább nyári szín, ilyenkor ősszel valahogy idegenül hat számomra. Épp ezért társítottam lila színnel, így próbáltam egy kis őszt csempészni a manikűrbe.







A nyomdázáshoz az első krém finishű Golden Rose lakkomat használtam, a 117-es számút, valamint a Bundle Monster BM-315-ös számú lemezét - szigorúan csak két körmömre, hogy hagyjam érvényesülni az alapszínt.





Nézzétek meg a többiek kedvenc sárga lakkjait is!


11 megjegyzés:

  1. Hű, de jó! Ezzel a mintával és színvilággal olyan indiai beütése van számomra :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a sárga és a minta is! :)

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki, én nagyon szeretem a sárga színt, szép ez az árnyalat. :)
    A nyomdázást meg szinte kötelezőnek érzem hozzá. :D

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg kukoricasárga :D Remek lett a mintával!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép árnyalat! És az a minta...! *.* Imádom a paisley mintát. *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ez a minta és a színkombináció is. :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezt a színt és a nyomdázás, gyönyörű :)

    VálaszTörlés