2014. november 29., szombat

Kedvenc körömlakkos kihívás - Glitteres, csillámos



A Thimmyke által útjára indított kedvenc körömlakkos kihívás is a végéhez érkezett! Nagyon szerettem ezt a kihívást is, amiben a kedvenc lakkjaimat mutathattam meg Nektek színek szerint. Természetesen a lista nem volt teljes, azóta is gyakran felmerült bennem a gondolat egy-egy körömlakom láttán, hogy vajon miért nem őt mutattam be kedvencként? 
Az utolsó fordulóban nem egy színt hoztunk, hanem a kedvenc glitteres körömlakkjainkat.






Meg kell valljam, számos glitteres körömlakk pihen a körömlakkos fiókomban, de az utóbbi időben igen kevés alkalommal nyúltam utánuk. Amikor a kedvenc glitteres körömlakkomat kellett kiválasztanom, akkor is azonnal a legvisszafogottabb lakk jutott eszembe, ami nem más, mint a China Glaze Fairy Dust:




Számomra ő a tipikus téli glitterlakk, előszeretettel használom francia manikűrökhöz, valamint a kék-fehér havas tájakat, hóesést ábrázoló manikűrjeim elengedhetetlen kelléke: visszafogott, ezüstös-holografikus csillogása minden alkalommal rabul ejt.
Mint lent láthatjátok, egy egyszerű, világoskék körömlakkot is csodásan fel lehet vele dobni:




Bár nem akartam novemberben téli manikűrt posztolni, de ez a lakk ilyen manikűrért kiáltott, ráadásul a héten már az országban esett némi hó, így úgy döntöttem, jöhet már ilyen manikűr is :)




A használt lakkok és lemez:
Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener (alaplakként)
Lovely St. Tropez körömlakk Nr 2 (világoskék)
China Glaze körömlakk Fairy Dust
Born Pretty Store körömnyomdalemez BP-01
Avon Metallic Effects körömlakk Platinum Petal
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Nézzetek be a többiekhez is!



11 megjegyzés:

  1. Annyira szép lett :) Már instán is megcsodáltam ^^

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, karácsonyi hangulatom lett tőle Pancsi (:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, rendesen fázok, ha ránézek. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges! Én még valahogy nem érzem a havas/jeges, téli hangulatot, mármint a körmeimen. De 1-1 ilyen csodás mani mindig közelebb visz hozzá :)

    VálaszTörlés
  5. Ez aztán a jeges téli mani :D Gyönyörű lett.

    VálaszTörlés
  6. Igazi jegyes manikűr. :3 Most rajtam is hasonló hangulatú van, és hópelyhes. :D

    VálaszTörlés