2014. november 15., szombat

Kedvenc körömlakk - Kék



Az előző színhez, a zöldhöz hasonlóan a kék körömlakk is sokáig mumus volt számomra: nem szerettem a körmeimen kék színt viselni, nem tetszett magamon. Azonban a körömlakkmánia ezt is megváltoztatta: ha nem is annyi, mint rózsaszín vagy piros, de számos kék körömlakkot számoltam össze a készletemben, amikor kerestem a kedvencet.






Ma már ugyanis egy-egy napig szívesen viselek kék lakkot, a kék összes árnyalata közül azonban legjobban a türkizkék színt szeretem. Ez a szín számomra azonban inkább a nyárhoz kötődik, mint a jelenlegi évszakhoz, ezért is lepett meg, hogy a Moyra az Aqua Jeans kollekcióját ősszel jelentette meg. Sokáig azt mondogattam, hogy majd nyárra megvásárolom a színeit, de végül meggondoltam magam és a kinézett türkizkék árnyalat (Nr 316 Deep Forest) elrabolta a szívem :)




A türkiz szín sokak szerint inkább zöld, mint kék. Nos, talán én épp azért szeretem annyira, mert e kettő keveréke, egy kicsit egyik sem :)
Ha türkiz, akkor pedig tenger, így nem meglepő, hogy a díszítéshez a MoYou Sailor Collection 5-ös számú lemezét használta (bár sajnos a stamping decal picit eldeformálódott)







Nézzétek meg a többiek kedvenc kék színét! :)






13 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy neked is bejön ez a lakk! A nyomdázás gyönyörű, mint egy ékszer! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a szín! :)
    A hiba pedig csak felnagyítva látszik igazán, ne aggódj. ;)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a lakk! *.* Bár én is inkább a zöld színnél használtam volna fel.:D Amúgy nekem is egyik kedvencem ez az árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy ha akkor meglett volna, én is felhasználtam volna, de élőben az én szemem több kéket lát ebben a színben, mint zöldet :)

      Törlés
  4. Ez a lakk nekem is nagyon tetszik, a legjobban a kollekcióból! Szép lett a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyelőre csak ezt vettem meg a kollekcióból, talán egyke is marad, de őt nem tudtam otthagyni az üzletben :)

      Törlés
  5. Te egy látnok vagy! A posztolás napján vettem meg ezt a körömlakkot, miközben a metálos verziókat hajszoltam, mert valami mese, ahogy ez a a szín kinéz már az üvegben is.
    A 100%-os sellő! :)
    Ezek a Moyrák egyre több meglepit okoznak, bár eddig is nagyon szerettem őket!
    Az inciket össze fogom hasonlítani, mert észrevettem, hogy az új példányok még a classic-kollekcióból is sokkal szebben viselkednek, mint azelőtt, jobbak, rugalmasabbak, egyenletesebbek az ecsetek, golyó nélkül sem csüccsennek le a pigmentek az üvegcse aljára, a felkenés során pedig már az első réteg is bár halvány, de szép egyenletes.
    Az effektes kollekciók pedig egyenesen elbűvölőek! Nem halovány utánzatai valaminek, hanem csodás, egyedi darabok.

    Nyomdáztál már ezzel a kis sellővel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a szín igazi sellőszín! :) A Moyra normál lakkjaival kapcsolatban nekem vegyesek az érzéseim, de ezek a trendkiadások nagyon szuperek! Megvettem az "új", pelyhes sötét Gel look lakkokat is, mert annyira jól néznek ki - majd később biztosan szerepelni fognak a blogon!
      Nem próbáltam nyomdázni vele, mert elég híg lakk, az első réteg szinte alig látszott a körmömön, ha vékony rétegekben lakkozol, akkor valószínűleg három rétegre is szükség lehet, ezek után nem gondolom, hogy alkalmas lenne nyomdázni.
      No de sebaj, olyan szép szín, majd erre nyomdázunk :D

      Törlés
  6. Nagyon szép lett szerintem :) Eszembe sem jutott volna a kékhez pont ezt a lakkot választani, pedig hát tényleg kék, és tényleg szép :) Tök jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is másik lakkot választottam ehhez a bejegyzéshez, de úgy gondoltam, hogy ez közelebb áll a szívemhez :)

      Törlés