2014. november 4., kedd

Catrice First Class Up-Grape manikűr



Mindenképp szerettem volna megmutatni Nektek a Catrice First Class Up-Grape körömlakkját, mert gyönyörűszép, igazi őszi szín, de önmagában olyan kis unalmas bejegyzés lett volna :) Úgyhogy készítettem vele egy manikűrt és a bejegyzés végén önmagában is láthatjátok.
Mostanában kezdem megszeretni a Catrice lakkjait. Van tőlük jónéhány darabom, de ha körömlakk-szerelemről volt szó, általában nem ők jutnak először eszembe, Az utóbbi időben azonban kezdtem rájönni, hogy ezek a lakkok igenis jók: szépen fednek, több szín alkalmas nyomdázásra is, ráadásul az áruk is megfelelő.






A szín egy fényes padlizsánlila, amely egy rétegben is majdnem tökéletesen fed, ami nekem már elég volt ahhoz, hogy megpróbálkozzak vele nyomdázni is. Hogy ne legyen túl sötét a manikűr, a gyűrűsujjamra kentem fel ezt a lakkot, a többi ujjamra pedig ezüst színre (Essence Colour&Go Icy princess) nyomdáztam vele. Szokás szerint a nyomdázott szín világosabb, ami ezúttal kifejezetten előny, mert így jobban látszik a lakk igazi színe, a szépséges padlizsánszín. A gyűrűsujjamra a mostanában rengeteget használt Avon Metallic Effects Platinum petal lakkal nyomdáztam, a minta a Pueen Encore SE04B lemezen található. 





Itt pedig önmagában, két rétegben felkenve láthatjátok a körmeimen. Őszintén szólva teljesen beleszerettem ebbe a lakkba, előfordul (bár ritkán), hogy minta nélkül viselem, de ezüst illetve lila színű metál lakkokkal nyomdázva is nagyon jól mutat szerintem!




vakuval


Nektek megvan ez a lakk? Szeretitek a Catrice lakkokat?

14 megjegyzés:

  1. ez a catrice pont az én ízlésemnek tökéletes színű lakk.
    nyomdázással csodálatos lett,én is nagyon kedvelem ezt a virág mintát :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Ezt nagyon eltaláltad! :))

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz képest, hogy lila, nagyon tetszik, nyomda nélkül is!!

    VálaszTörlés
  4. A legszebb nyomdás manid! :)
    Csorgatom a nyálam a lakk után is, úúú, de szép! Érdekes, hogy ezek a Catrice lakkok üvegben nem mutatják meg valódi arcukat, rájuk nem izgulnék a polcról, viszont felkenve-mesés!

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a lakk, de nyomdázva valami eszméletlen gyönyörű! Szuper lett a mani, imádom! :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira csodás ez a mani, mikor instán láttam akkor is nagyon tetszett. :) Nagyon szép ez a lakk, felveszem a kívánságlistámra. :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg gyönyörű ez a lakk és természetesen a nyomdázás is csodaszép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem a Rossmannban és hát tényleg gyönyörűséges ez a lakk. Sőt, az új lakkok között legalább hármat találtam, ami tetszik, de ebből kettőt tutira meg is veszek majd legközelebb. Úgyhogy köszi, hogy megmutattad! :)

      Törlés
  8. Nekem is nagyon tetszik a nyomdázás, szuper lett!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép :) Bárcsak tudnék ilyen szépen nyomdázni ^^

    VálaszTörlés
  10. Azta, ez nagyon közel áll hozzám. :)

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos manikűr! Szívesen hordanám én is!

    VálaszTörlés