2014. november 17., hétfő

Balea bőrkeményedés és sarokbőr repedés elleni stift



Tegye fel a kezét, aki a nyitott szandis időszak után hajlamos elhanyagolni a lábfej bőrének ápolását!
Nos, nem leszek álszent, sajnos velem is megesett, hogy a zárt cipős időben nem szenteltem elegendő figyelmet a lábam bőrének. No persze gyorsan meg is bántam a dolgot, hiszen a harisnyás időszakban sem célszerű elhanyagolni ezt a területet és odafigyelni arra, hogy ne alakuljon ki bőrkeményedés (és nem csak azért, hogy ne szakítsa ki a harisnyát a bőrkeményedés)







Általában számos lábápoló kence van itthon, amelyeket több-kevesebb lelkesedéssel rendszeresen használok, de mivel azok nem tartalmaztak ureát, kerestem a drogériák polcain egy olyat, amelyben ez a hatóanyag is megtalálható.

Amit ígér:
A 25 % ureát tartalmazó Balea bőrkeményedés és sarokbőr repedés elleni stift gyors segítség a sarok kirepedezett, nagyon száraz bőrének. Az allantoint, glicerint és panthenolt tartalmazó hatóanyagkomplexum intenzíven hidratál és elősegíti a bőr természetes regenerálódását. Gyorsan felszívódik és nem hagy zsíros nyomot. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják. Nem tartalmaz tartósítószert, parfümöt és színezőanyagot.
Bőrbarát: dermatológiailag tesztelt, színezőanyagmentes, illatanyagmente, tartósítószermentes

Amit tartalmaz:

forrás: Krémmánia


Amit tapasztaltam:

Ez az első stiftes lábápolóm és meg kell valljam, bár ilyen termékkel még nem volt dolgom, nagyon tetszik, igazán praktikusnak találom. A kiszerelésnek köszönhetően úgy tudjuk ápolni a lábfejünket, hogy nem maszatolja össze a kezünket (bár ez engem annyira nem zavar, sokak számára előny lehet). Az persze picit fura (és ha nagyon kekeckedni akarok, akkor zavaró), hogy egy idő után keletkezik egy mélyedés a stiften, ahogy főleg a lábam élén simítom végig, de ezzel azért lehet élni :)
Én egyébként nemcsak a lábfejemre használom, de a könyököm bőrét is ápolni szoktam vele. 

Az urea hidratáló, vízmegkötő anyag, hatékony bőrápoló, szívesen választok olyan ápoló terméket, amiben ez szerepel hatóanyagként. Arra azonban vigyázni kell, hogy nagy menyiségben gyulladást okozhat, így a 25% ureát tartalmazó termék már határeset lehet, így én nem is használom minden nap, inkább csupán heti egy-két alkalommal. Bár nem hagyom a helyzetet annyira elfajulni, hogy brepedjen a bőröm, így nincs is szükség a túl gyakori alkalmazásra. Ha úgy érzem, hogy elkezd kialakulni egy-egy bőrkeményedés ("hála" a magas sarkú cipőknek), először beáztatom a lábam, majd sarokreszelővel finoman eltávolítom a felesleges, megvastagodott bőrt, majd bekenem ezzel, így másnapra ismét pihe-puha lábakkal ébredek. 
Meg kell valljam, nekem nagyon bevált, hatékony termékről van szó! Viszonylag lassan fogy, de biztos vagyok benne, hogy ha elfogy, újra fogom vásárolni és nyáron is bevetem. 


Ismeritek, próbáltátok már?

8 megjegyzés:

  1. Nem ismerem, de kipróbálom szerintem :) Nekem mondjuk szerencsére sosem reped ki a bőröm, "csak" bőrkeményedéseim szoktak lenni, bár *lekopogom* mostanában mintha javulna a helyzet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amúgy ezt néztem ki korábban, csak arra vártam, hogy valaki feltöltse az összetevőket :D (közben megtörtént): http://kremmania.hu/kremek/balea-sarokapolo-hab-ureaval-es-shea-vajjal
      Viszont ez a stiftes kiszerelés annyira praktikusnak tűnik... :)

      Törlés
    2. Én sem hagyom annyira eldurvulni a helyzetet, hogy berepedjen a bőr, ha már látok egy kis megvastagodást, akkor pánikban kenegetem :)
      Jól hangzik az a hab is, amit belinkeltél, de a stiftes kiszerelés prkatikusabb :)
      Remélem Neked is beválik majd!

      Törlés
  2. Ahw, mesés téma! :) De komolyan! És bőséges tapasztalattal rendelkezem ezen a téren, csak győzzed olvasni! :D
    Télen-nyáron kiemelt figyelmet szentelek a lábfejemnek, talán azért, mert ez a terület az én egyik gyenge pontom: vaskos boka, és finoman szólva sem valami kecses futómű, ezért már-már mániákus lábszépítő vagyok, muszáj kihoznom a maximumot, hogy el tudjam fogadni, ami nincs.
    Először is: ne félj az ureától ebben a töménységben, a talp bőrkeményedései nem fognak semmilyen gyulladással reagálni erre az anyagra, viszont a megvastagodott szaruréteg el fog tűnni tőle szép lassan! Akár naponta is érdemes kenni a stiftet, ha indokoltnak érzed, sokkal inkább ez, ureával, mint a két-háromnaponta történő reszelgetéses szarueltávolítás.
    Egy érdekesség az ureával kapcsolatban: A CanesPro kenőcs, melyet gombás körmök kezelésére alkalmaznak, a patikusom elmondása szerint olyan magas töménységben tartalmazza ezt az összetevőt, hogy ennek köszönhetően valósul meg az, hogy a krém a kezelés során feloldja a köröm keratinját és ezzel együtt a köröm egészét is, ezzel párhuzamosan a gombaellenes összetevő hatékonyan tudja kezelni a körömlemez alatt élősködő gombát.

    Ez a stift természetesen töredékét tartalmazza a fent vázolt töménységnek, de jó tudni, hogy a keratin bontásával dolgozik, ne tekintsük egyszerű hidratálónak.
    A kezemet gyógyszertári magisztrális 10% ureát tartalmazó illatmentes sarokbalzsammal ápolom napi egy alkalommal, este, lefekvés előtt, a lábaimat úgyszintén.
    Ezt a stiftet mindenképp beszerzem, mert a nagylábujj széle és a sarok éle a munkahelyi klumpának köszönhetően majdnem mindig problematikus.
    Szeretem a Balea termékeket, különösen a lábápolási vonalat! De jó, hogy írtál róla, fel is kutatom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Banditám! Olyan fura néha, ahogy jellemzed magad, komolyan kíváncsian várom a személyes találkozót, hogy szemügyre vehessem kezedet-lábadat és megállapíthassam, hogy egyáltalán nem is olyan vaskosak a végtagjaid, ahogy Te leírod őket :D
      Szerencsére nem indokolt nálam naponta használni, de jó tudni, hogy nem ártok vele, ha gyakrabban használom (anyumnak tervezek venni egyet, mert neki aztán tényleg vastag a szaruréteg a sarkán!)
      Szóval ez jobb, mint a reszelgetés? Jé, ezt nem is gondoltam volna - de az tuti, hogy örömmel elfogadom, mert ezt kényelesebb használni, mint a reszelőt :)
      Remélem Neked is beválik majd!

      Törlés
  3. Elvileg 20% feletti ureás krémet nem kéne már használni, mondjuk nem is láttam ilyet -eddig-. Én ezzel szemeztem http://www.ohmybrush.com/2014/11/holika-holika-baby-silky-foot.html Nem tökéletes az inci-de ezt csak egyszer teszed fel, és utána lejön az elhalt bőröd. :-D Azóta párszor kentem a sarkamra 10%-os AHA-t, és határozottan jobb a helyzet. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem hangzik rosszul... Én úgy általában kevés figyelmet szentelek a lábaimnak télen nyáron :/ Pedig lehet, ha nem havonta venném elő a sarokreszelőt, hanem mondjuk hetente, akkor nem félórákat kellene vele szenvednem...

    VálaszTörlés