2014. november 12., szerda

Az ősz színei körömlakkos kihívás - Mustársárga / Sütőtök



Hihetetlen, de ahogy nemsokára vége az ősznek, vége lesz ennek a kihívásnak is! Bizony, végigvettük az ősz csudaszép színeit, a bogyószínt, a szürkét, a lilát, a vöröset, a barnát és most a sütőtök sárgát. Ez volt az első körmös kihívás, amiben részt vettem, nagyon tetszett! Köszönöm Thimmykének a szervezést, remélem kitalál még néhány remek kihívást ;) 





Az első perctől nem volt kérdés, hogy ehhez a fordulóhoz melyik lakkom választom. Már láthattátok is a blogon, de örülök, hogy ismét megmutathatom az egyik legnagyobb kedvenc, legkülönlegesebb színem az Avon Nailwear Pro Sahara Sunrise  körömlakkja.




A díszítést ismét nem vittem túlzásba, hogy érvényesülhessen a szép szín, csak a gyűrűsujjamra készítettem stamping decalt, mégpedig a Bundle Monster BM-H13-as lemezének egyik mintájával - remélem felismerhetőek a sütőtökös piték és az almácskák! :)





Nézzétek meg a többiek kedvenc sárga színét is!



10 megjegyzés:

  1. Mennyire aranyos :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem most az alapszín nem jött be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen, ez nem egy olyan szín, amit egy hétig is szívesen viselnék a körmeimen, de rövid ideig tetszik :)

      Törlés
  3. Imádnivaló! :) Az alap is tetszik ám! :)

    VálaszTörlés
  4. xD csak néztem, hogy mi van a körmeiden. :D

    VálaszTörlés