2014. november 5., szerda

Az ősz színei körömlakkos kihívás - Barna / drapp



A mai első bejegyzésben Thimmyke kihívására készítettem egy egyszerűbb manikűrt. Az ősz színeit felvonultató kihívásban ezúttal a barna színt választottam és olyan mintával párosítottam, amivel igazán őszies manikűr lett :)








Bár eredetileg nem egészen így képzeltem el a manikűrt, rá kellett jönnöm, hogy néha a kevesebb több és nem kell mindig túlbonyolítani a lakkozást, így végül a kedvenc barna körömlakkomra bronzbarna levelek kerültek:




Nincs túl sok S-he lakkom, de ezt a csillámos étcsokibarna színt nagyon szeretem - ami meg is látszik rajta, mert lassan pótolnom kell. Tavaly láttam meg egy blogon és annyira megtetszett, hogy azonnal "szükségem" lett rá :)





A használt lakkok és lemez:
S-he Quick dry gyorsan száradó körömlakk Nr 332
Avon Metallic Effects körömlakk Frosted Peach
Bundle Monster Holiday BM-H11 lemez
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Nézzetek be a többiekhez is!



8 megjegyzés:

  1. Na, ez egy szép barna manikűr a levelekkel, magamon is el tudnám képzelni, elegáns és nagyon őszi :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos O.O most kedvem lenne jól belegázolni az avarba :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett mindig mindig. Tényleg abszolút őszi hangulatot áraszt magából! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon bájos és imádnivalóak a levelek :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kis csini. :) A kevesebb néha tényleg több. :)

    VálaszTörlés
  6. csodás szín szép nyomdázás *-*

    VálaszTörlés
  7. Ez a barna valóba gyönyörű árnyalat! A levelekkel meg egyszerűen imádom a lakkozást! :D Abból a szempontól ismét egyformán gondolkodtunk, hogy mindketten s-he lakkot választottunk alapnak. :)

    VálaszTörlés
  8. Hmm.. nagyon nagyon nagyon bejön a manid! :)

    VálaszTörlés