2014. október 26., vasárnap

Vasárnapi képáradat



Hoztam "néhány" képet, mivel már rég volt ilyen jellegű bejegyzés a blogon. Ezúttal azonban nemcsak állatokról, ráadásul nem is csak a sajátjainkról hoztam fotókat :)


Jäger olyan ritkán fekszik bele a macskakosárba, meg kellett örökíteni













Mostanában hanyagoltam az outfit bejegyzéseket, valahogy sosincs alkalom készíteni ilyesmit. Múlt héten azonban egy játszótéren jártunk az Emberemmel, ott készült ez a kép




Barátaink kelekótya kutyusa, Müzli




Emlékeztek még az augusztusban nálunk vendégeskedő fehér cicára? Kaktusz azóta már sokat nőtt, szép nagy kandúr lett





Szépséges -ámbár kissé széles - Jägerem





A kép csalóka, Brandy jóval kisebb, mint a bátyó





Hazaérkezés a munkából (jó nap volt, vigyorogva értem haza :)





Naplemente az erkélyünkről




Nagyon szeretek sütni, de viszonylag ritkán jut eszembe lefotózni a műveket. Ezúttal azonban megörökítettük a hétvégi kreálmányomat, a sütőtökös muffint (bár már kissé hiányos állapotban)




és a diós sajttortát



Ismét ellátogattunk a veszprémi Állatkertbe :)

Ahova 3 édes kis elefánt érkezett néhány hete





Az orrszarvúak már nem voltak kint a friss-hűvös levegőn, de a zebrák még nagyon jól érezték magukat



A dromedár nagyon pózolt




A hóbagolynak is sikerült belenéznie a kamerába



A szurikáták is csak nézelődni jártak ki a melegedőből




A kíváncsi tigris :)


13 megjegyzés:

  1. Szuper jó képek lettek, a cicusok pedig még mindig aranyosak :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek az állatok :-) nem is tudtam, hogy 3 elefánt is érkezett Veszprémbe, tavasszal nekünk is el kell látogatnunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom szeptemberben érkeztek a szép új elefántházba. Nagyon cukik! :)

      Törlés
  3. Ahogy görgettem lejjeb gyűjtögettem fejben, hogy melyik képeket említem majd meg kommentben, mint kedvenc, de a végén arra jutottam, hogy mindegyik annyira jó lett :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó kis színes képválogatás! Nagyon helyes vagy a képeken! Múltkor mi a parkban voltunk a párommal, akkor én fotóztam öt. :))

    VálaszTörlés
  5. Húúú nagyon édes cicáid vannak!! Imádnivaló!! És a képek rólad, szuperek!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édesek a Te kistigriseid és a Naaagy Cica is :-D Jó kis képek lettek, máskor is szívesen nézegetnék ilyen bejegyzést Tőled :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában sok kép készül az új gépnek köszönhetően, úgyhogy biztosan hozok még képeket! :)

      Törlés
  7. Ezek a zebrák xD
    Nagyon jók a munkából hazajövős képek. :)

    VálaszTörlés
  8. Odavagyok Brandyke új fotójáért! :)
    Csodaszép lett az a cica, hihetetlen elegáns, és az a szempár! Csak úgy süt belőle az intelligencia és komolyság! :)
    És látodlátod, hogy Jager sem kövér? Hiszen milyen jól elfér a cicakosárban, abszolút nem szorítja az oldalát! :D
    Az ülő képnél pedig csupán fotózási probléma lehet a kerekded hastájék, hiszen ül a szentem, és ülve nem lehet pocakot behúzni, most gondolj csak bele, hogy nézne ki! :D

    Kaktusz csodás cicává serdült, nagyon csini.
    Pont a napokban gondolkodtam, hogy mostanában nem nagyon van gúnyás bejegyzésed, tessék szives lenni nem elhanyagolni ezt a területet, mert eléggé ki vagyok már éhezve egy jó kis őszi ruhatár-ötletelésre! Nagyon nehezen élem meg az évszakváltást és nem vagyok rá felkészülve! Ormótlannak érzem a meleg ruháimat, jó lenne valami csinos őszi-téli ruhatárat összeállítani, beújítva pár darabbal...
    Napi két bejegyzés nagyon jól jönne! :D
    Egy ruhás, és egy manis! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Lalim olyan ügyes képeket készít a macskákról, a Brandy arcos kép ki is került a gépe háttérképének :)
      Ja és úgy örültem, hogy Kaktusz megismert, nagyon-nagyon dorombolt, Lali is kapott orrpuszit tőle :)
      Próbálok majd hozni néhány gúnyás bejegyzést, de annyira nem izgalmas az öltözködésem, ráadásul nem is jutna minden napra új ruha, így túl gyakran nem fogok tudni hozni.
      Az évszakváltással én is sokszor bajban vagyok pont ugyanezen okból, amit Te is írtál, de olyan jó újra látni néhány kedvenc ruhadarabot, hogy hamar felülkerekedek ezen a problémán (no meg nem szoktam télen sem túl vastagon öltözni, mivel autóval közlekedem, nem szükséges :D

      Törlés
  9. Mennyire cuki már az a tigris, ahogy ül a fán és lelóg a farka. :D "Ámbár széles"... :D Hát tényleg nem egy kis jószág. :D És milyen cuki, ahogy fekszik a kosárban. :3

    VálaszTörlés