2014. október 13., hétfő

Októberi körömkihívás Halloween - Boszorkány



Ma ismét Manna októberi körömkihívására készített Halloween manikűrrel készültem, a két választható témából én a boszorkányt választottam (ahogy a párom mondaná, nem meglepő, hisz az közelebb áll hozzám :)





A körmeimre került boszorkánykalap, boszicipő, elvarázsolt ház és egy seprűn repülő boszi is:





Utólag már látom, hogy nem feltétlenül kellett volna rá a csillámos fedőlakk (Avon Color Trend Daring), de olyan jól füstösítette a színátmenetes alapot, hogy megpróbáltam.





vakuval


Nézzétek meg a többiek munkáját is!





13 megjegyzés:

  1. De nekem nagyon tetszik csillámos fedőlakkal. O.O Nagyon jól néz ki ez a mani :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik így csillámmal is, feldobja, klassz! :)

    VálaszTörlés
  3. anyáám az a boszi a hold előtt *-* elképesztően mutatós

    VálaszTörlés
  4. csodás lett, annyira eltaláltad a színeket :)

    VálaszTörlés
  5. De jól néz ki, nagyon egyben van az egész :)

    VálaszTörlés
  6. Jó ez csillámos fedőlakkal, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó, úgy ahogy van, precíz munka, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik a színvilág! jó lett : ))

    VálaszTörlés
  9. Kegyetlen jól néz ki ez a manikűr! *.*

    VálaszTörlés