2014. október 31., péntek

Októberi körömkihívás Halloween - Szellem



Az októberi körömkihívás utolsó "állomásához" érkeztünk. Köszönöm Mannának a lehetőséget, hogy részt vehettem ebben a mókában! Mint említettem, ez az első ilyen kihívás, amiben részt vettem és meg kell valljam, nagyon élveztem! Jó volt - még ha képletesen is - de együtt alkotni a többiekkel, látni, hogy egy-egy témát ki hogyan dolgoz fel. 
A mai bejegyzés a szellemekről szól, nézzétek meg én mit alkottam!






Mint egy korábbi bejegyzésemben említettem, a héten elutaztam, így nem lakkoztam a körmeimet. Jó volt csavarogni (khmm, shoppingolni), de hiányzott már az alkotás, így alig vártam, hogy elkészíthessem ezt a manikűrt. Hiányzott a körömnyomdázás is, ezért biztos voltam abban, hogy minimum dupla nyomdázással fogok készíteni valamit :D





Az alapszínre először feketével nyomdáztam a Halloween feliratokat, majd következett a fehér valamint ezüst szellemfejek nyomdázása.




A használt lakkok és lemezek:
Catrice Check&Tweed Limited Edition körömlakk London Calling
Essence Stampy Polish Stamp me! black
Bundle Monster Holiday BM-07
Cici&Sisi körömnyomdalemez Nr10
Essence Stampy Polish Stamp me! white
Avon Metallic Effects körömlakk Platinum petal
Moyra csillogó uv fedőlakk


Nézzetek be a többiekhez is!





7 megjegyzés:

  1. Szuper :) Tiszta Sikoly fejek :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is úgy néznek ki mint a sikoly fej. Nagyon jó lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Felnagyítva nézzétek a képeket!!!!!
    Nagyon tetszik, olyan ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik lányok! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a sikoly jutott eszembe róla, de nagyon vagány :P

    VálaszTörlés
  6. Na, ettől frászt lehet kapni :)

    VálaszTörlés