2014. október 20., hétfő

Manikűrvadász 12. forduló




Ma a Manikűrvadász játék 12. fordulójával jelentkezünk, melynek Szilvi volt a háziasszonya.
Gondolom már minden magyar blogolvasó tudja, hogy miről is szól Isabella kezdeményezése: a kisorsolt párunktól választunk egy-egy manikűrt, amelyet mi magunk is elkészítünk, majd ezt a megadott időpontban közzétesszük.






Ezúttal Megaerát sorsoltam nekem Szilvi, aminek nagyon örültem, mert a blogját már régóta követem! Nem is kellett sokáig keresgélnem, ez a manikűr szerintem szuper őszi lakkozás, ráadásul a színei is közel állnak hozzám:




Az én változatom pedig ilyen lett:




Annyit módosítottam a manikűrön, hogy nemcsak burgundi színt használtam a csíkozáshoz, hanem aranyat és feketét, így lett igazán PAncsis a színösszeállítás! :)
 










Őszintén szólva már nekem is furcsa, ha nem körömnyomdás manikűrt látok a körmeimen, viszont az eredményen látszik, hogy miért is szeretem annyira a nyomdázást: egy épkézláb egyenes vonalat sem tudok kézzel meghúzni :)
Ennek ellenére jó volt kicsit mást, a megszokottól eltérőt alkotni!


Nézzétek meg a többiek munkáit is!












14 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Nagyon tetszik ez a bordó! :))

    VálaszTörlés
  2. Ó, de gyönyörű lett a te verziód! Sokkal ősziesebb az arannyal és a feketével, nagyon szép ^^ És igazán megtisztelő volt, hogy te alkottad újra az egyik próbálkozásomat ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép mindkét manikűr! Imádom a glittereket és a feketét és az aranyat és együtt ezt az egészet mégjobban :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a Te verziód is *-*

    VálaszTörlés
  5. oda voltam Szilvi lakkozásáért, viszont a te verziód is hihetetlen jó lett!! : ))

    VálaszTörlés
  6. Simán nevezhetjük az ősz hivatalos manikűrjének szerintem. :D Meseszép, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
  7. Mindegyik nagyon szép, tetszik ez a színvilág!

    VálaszTörlés
  8. Sztuper jó és szépen csillog!! Ez az essence lakk nekem is meg van de még nem próbáltam! :)

    VálaszTörlés
  9. Imádom a nyomdás manikűrjeidet, de hidd el, úgy kell néha a változatosság, mint egy falat kenyér! Pont az a szép ezekben a szabadkézi minákban, hogy nem 100%-ban tökéletesek.
    Aztán meg: Oltári ez az Essence burgundi pelyhes! Új? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, tudom én, hogy nem kell mindennek 100%ig tökéletesnek lennie, de ha már a 95%-ot sem éri el, nekem nem tetszik :D
      Hű ez az Essence lakk már nagyon régi, ha jól emlékszem, akkor ez a szín még a régi, pici üveges kiadásban is létezett, és áthozták ebbe az "új" kiadásba is. Megnéztem az Essence honlapján, ott viszont sajnos már nem látom...

      Törlés
    2. Igen, nekem is a kicsi kiszerelésben van még meg. :) Amúgy nagyon tetszik mindkét manikűr, a színvilág miatt Megaeráé egy picivel most talán jobban. :)

      Törlés
  10. Nem baj hogy nem 100%-ban tökéletes, szerintem sem :) Csak nagyon hozzászokott a szemed mostanában a gyönyörű nyomdákhoz :) Szép lett :)

    VálaszTörlés