2014. október 18., szombat

Kedvenc körömlakkos kihívás - Piros



A mai második bejegyzésnek valóban ma van "itt az ideje" :)
Thimmyke kedvenc körömlakkos kihívásának második állomásában a kedvenc piros körömlakkot kellett megmutatni, nos, Nekem ezúttal nem sikerült egyet választanom :)







Az utóbbi hetekben rengetegszer viseltem, még a szeptemberi kedvencek között is szerepelt az augusztus végén kapott Max Factor Gel Shine piros körömlakkja, a Patent Poppy árnyalat, sőt, manikűrt is mutattam vele ebben a bejegyzésben.
No de nem csak az a manikűr készült vele (sokkal több), és egy másikat is megörökítettem, de eddig nem jutott neki szerep, ezért most megmutatnám Nektek. A "változatosság kedvéért" ezúttal szintén egy piros-fehér-fekete kombó készült, viszont alapként most csak a Max Factor lakkot használtam, mintaként pedig a Bundle Monster BM-317 lemezének egyik teljes körmös szíves motívumát.











A másik nagy kedvencem szintén gél hatású körömlakk, ez azonban az Avontól származik, mégpedig a Gel Finish sorozat Roses are red árnyalata. Ez egy sötétebb szín, kissé talán ősziesebb szín is, a borongós napokhoz jobban illik szerintem.




Ezt is körömnyomdával díszítettem, bár sajnos az elsőre kigondolt koncepció nem működött túl jól: az Essence Magnetics Magic Carpet piros lakkjával terveztem rózsamintákat nyomdázni, de sajnos nem látszik túl jól a körmökön, sőt, az Avon lakkhoz képest jóval rózsaszínesebb árnyalatnak tűnik.
Így két körömre nem is őt kentem fel, hanem egy másik Avon lakkot, a Metallic Effects Frosted Peach bronzos barack árnyalatát.




A nyomdázáshoz a Cici&Sisi Jumbo szett 4-es számú lemezét használtam.




Nézzetek be a többiekhez is!



8 megjegyzés:

  1. De jó lett, valentin napi manikűrnek is beillene :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem,a Valentin nap ugrott be egybol,szep lett ez a manikűr is!

    VálaszTörlés
  3. Nekem a második tetszik jobban, de mindkettő szép :)

    VálaszTörlés
  4. A szívecskés nagyon ötletes és különleges! És persze cukiii! :D

    VálaszTörlés
  5. Hűűű, a második nagyon tetszik!! Az első is szép, de ha már kettő van, akkor a második a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  6. Mindkét piros lakk istenien áll neked! :)
    Az Avonos piri azonban nálam is nyerő, mert valami hihetetlen fényűző, gazdag, telt hatása van. Basszus, ez még úgy is jól nézne ki szerintem, ha vastagon megszórnád strasszokkal....SW kövekkel!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kis édi a szivecskés minta. :)

    VálaszTörlés