2014. október 18., szombat

Kedvenc körömlakkos kihívás - Pink



Múlt hét szombaton fedeztem fel, hogy Thimmyke indított még egy körömlakkos kihívást, mégpedig a kedvenc körömlakkos kihívást. Mivel múlt hétvégén nem tudtam csatlakozni, viszont szívesen megmutatnám Nektek a kedvenc körömlakkjaimat, úgy döntöttem, hogy ettől a héttől csatlakozom én is. Viszont nem szerettem volna az első témát sem kihagyni, így ma két bejegyzéssel készültem.







Az első kedvenc a rózsaszín, amit már csak azért sem szerettem volna kihagyni, mert ugyan rengeteg rózsaszín körömlakkom van és nagyon szeretem is ezt a színt a körmeimen, kedvencként egy csodaszép natúr rózsaszínt neveznék, mégpedig az Orly French Manicure Bare Rose árnyalatát.





Ahogy a neve is mutatja, ez nem egy erős fedésű körömlakk, hiszen francia manikűrhöz ajánlják, inkább csak szebbé teszi a körmeink színét. A körmeimen 2 rétegben láthatjátok, nekem így már elég erősen színezi a körmeim, ami szép kontrasztot ad a francia manikűrhöz használt fehér színnel.





Most nem francia manikűrt készítettem, mivel olyat már láthattatok a blogon eleget, viszont emlékeztetőül íme két korábbi manikűr, amelyeket ezzel a lakkal készítettem:




A díszítéshez azonban ismét nyomdát használtam, mégpedig egy régi, viszont ritkán használt lakkot, az Essence (a forgalomból már kivont) Magnetics lakkjai közül Magic Wand árnyalatot:







A mintához a Cici&Sisi 01-es számú lemezét használtam.




A többiek munkáit láttátok már?



4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett,szep a minta is!

    VálaszTörlés
  2. A Te hatásodra vettem ilyen lakkot én is! :)
    Tudom, hogy élőben ez a lakk nagyon kifinomult hatást kelt a körmökön, és az emlékeztetőül felidézett manikon szuperül mutat, azonban ezek az új fotók nekem nem annyira bejövősek, mert úgy kéri a fehér véget ez a lakk, hogy szinte sikolt! :)
    A nyomdaminta menti meg most nálam a projectet, ami mint mindig, most is bámulatos.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a mani! :)) Elegáns, tetszenek a színek is!

    VálaszTörlés
  4. Általában nem szokott tetszeni a felsejlő körömvég, de ebben maniban nem zavar, szép lett. :)

    VálaszTörlés