2014. október 25., szombat

Kedvenc körömlakkos kihívás - Orange



Ma a Thimmyke által útjára indított kedvenc körömlakkos kihívás van soron, mégpedig a narancs szín. Több kedvenc narancs lakkom is van, az egyiket ma mutatom meg Nektek, a másikat pedig holnap :)








Ezúttal tehát az Avon Gel Finish Orange Crush lakkjához nyúltam. Szeretem ezt a színt, bár két réteg kell belőle a szép fedéshez, a fénye nagyon szép (nem is tettem rá fedőlakkot a kép készítéséig, hogy láthassátok Ti is)




Hogy jobban érvényesüljön a lakk színe, nem akartam minden körmömre mintát tenni, inkább csak jelképesen díszítettem picit a körmeimet: a gyűrűsujjra Golden Rose Jolly Jewels Nr 118 fekete-fehér glitteres lakkja került, a mutatóujjamra pedig a Bundle Monster BM-H11-es lemez egyik mintája. 






Nézzétek meg a többiek alkotásait is! :)



10 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti lett! A finom fekete minta szuper rajta! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, szép ez a lakk!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a manikűr, a csillámos fedőlakk nagyon feldobja. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! Nekem a kedvenc piros lakkom van az Avon ezen kollekciójából. :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép lett! Tetszik a Bundle Monster minta is, nagyon őszies :)

    VálaszTörlés