2014. október 5., vasárnap

Halloween édességek újragondolva



Tegnap láthattátok a Manna Halloween kihívására alkotott manikűrömet, ami (gáz lett) nem igazán adott számomra elégedettségre okot (finoman szólva). Nem hagyott nyugodni a gondolat, "Tudsz te jobbat is PAncsi!" címszóval mindenképpen készíteni akartam egy másik, hordhatóbb/szebb/kreatívabb manikűrt, így reggel ébredés után gyorsan el is készítettem. Így talán helyre tudom állítani a renomémat :)





El kell ismernem, hogy a körömnyomda a számomra ideális körömdíszítési mód: nem kell hozzá túl nagy kézügyesség, én aki egy egyszerű egyenes vonalat sem tudok vonalzó nélkül meghúzni, nemhogy mintákat rajzolni, szuper manikűröket tudok alkotni (szerintem) ezzel a technikával.
Nem csoda, hogy a tegnapi csalódottság után ismét a körömnyomdához nyúltam!




A gyűrűsujjamra az Avon Orange Crush lakkja került, amellyel kapcsolatban csalódottságomat kell kifejeznem: két rétegben sem fedett teljesen tökéletesen, ráadásul annak ellenére, hogy kb egy órát hagytam száradni lefekvés előtt, reggelre párnalenyomatos lett az alapszín (szándékosan nem használtam fedőlakkot).
A többi körmömre pedig egy tört fehér / vaj színű S-he lakk került alapként -a fedése messze van a tökéletestől, de ezúttal szívesebben használtam ezt a színt, mint egy hófehér alapot. 




Így utólag a gyűrűsujjamra inkább fekete nyomdázólakkot kellett volna használnom, határozottabb kontraszt lett volna. Ehelyett a Konad pirosas barna nyomdázólakkját használtam, ugyanazt, amelyet pirossal kevertem a többi körmömön. 


A használt lakkok és lemezek





Jollie France alapozó körömerősítő
Avon Gel Finish körömlakk Orange Crush
S-he gyorsan száradó körömlakk Nr 125
Konad Special Nail Polish vöröses barna
Konad Special Nail Polish piros
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk




Bundle Monster BM-306 és BH-07



Én határozottan elégedettebb vagyok ezzel a manikűrrel! :)

21 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, imádom ahol nyomdázol :)

    VálaszTörlés
  2. Állati jó lett! A tegnapihoz képest mindenképp! :D Olyanból akad hasonló 85...
    Nagyon tetszenek a színek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi, igazad van!
      A következő kihívásra majd alaposabban átgondolom mit készítek, hogy már elsőre jól sikerüljön...

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, nyugodtan lehetsz elégedett! :)
    Mert az van ám szerintem, hogy mostanában nagyon (túl) magasra teszed a mércét önmagaddal szemben, és a legapróbb hiba így már végzetesnek tűnhet! :D

    A gyűrűsujj mintája úgy jó, ahogy van! Sokkal egységesebb, jobb az összhang, ha feketével csináltad volna, túl domináns lett volna szerintem ez a körmöcske!

    Tessék picit lazulni, istenkircsi manikat gyártasz, nekem az előző is tetszett (a fedőlakk sz*rsága ellenére is kihoztad belőle a maximumot), színvilágát tekintve, összhatást, stb, stb, magas minőségben dolgozol!

    Éreztem ám, hogy nem fogsz nyugodni a tegnapi után, és inkább felkelsz majd hajnalban lakkozni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy!
      Még jó, hogy ma kora reggel volt Forma-1, így garantált volt a korai kelés :)
      A tegnapit fel sem tettem volna, ha lett volna időm másikat készíteni, de szerencsére a barátnőmék vendégeskedtek nálunk, így nem a körmökkel foglalkoztam, este pedig már úgysem tudtam volna szépen lefotózni (késni meg nem akartam már az első kihíváson :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik! Olyan jó hogy van minden alkalomra körömnyomda lemezed! Most én is rendeltem ebay-ről egy karácsonyos témájút, kíváncsi leszek milyen a minősége, illetve vettem egy Moyou lemezt is, az mondjuk virágos de az tetszett legjobban, szintén kíváncsi leszek mit nyújt minőségben. Remélem egyébként hogy az ebay-es jól fog működni mert már egy párat megint kinéztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp várd meg a rendelt E-bayes lemezt, tapasztald ki és csak akkor rendelj, ha beváltak. Remélem sikerrel jársz, mert tényleg jópofa mintákat lehet látni E-bayen!
      A Bundle Monster lemezeket jó szívvel tudom ajánlani, mert szuper a minőségük! A Holiday kollekciót pedig kifejezetten az ünnepek miatt alkották, ebben minden ünnepre van alkalmas minta (lassan jövök is majd bejegyzéssel ezekről a lemezekről)

      Törlés
    2. Mindenképp megvárom mert azért elég olcsó volt ahhoz hogy kellően sz*r legyen :) viszont azt a 320 Ft-ot megéri hogy kipróbáljam. A Bundle monsteres bejegyzést várom!

      Törlés
  5. Csodás lett! :D
    Az a szinatmenet meg nagyon jó otlet volt, nagyon jol nez ki! :)

    (bocsánat az ékezetek miatt még mindig nem kapcsolt be a gépem...)

    VálaszTörlés
  6. Tökéletesen egyetértek Banditával, az egész mani úgy jó, ahogy van, Te pedig elég maximalista vagy ahhoz, hogy a legkisebb hibát is óriásinak lásd. ;)
    Szuper manikűr, kíváncsi leszek, hogy mit alkotsz majd a többi témára! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez tökéletes!! A színválasztás és a nyomda is!!

    VálaszTörlés
  8. Ez gyönyörű lett! Tetszenek a színek, a minta, nagyon cuki :)

    VálaszTörlés