2014. október 3., péntek

Cici&Sisi Jumbo szett Nr 2 (rózsaszín)



A körmös kívánságlistámon szerepelt két Cici&Sisi körömnyomdaszett, ebben a bejegyzésben a kettes számút, a rózsaszínt szeretném megmutatni Nektek, mivel ez érkezett meg előbb.








Augusztus végén nyílt meg az új Cici&Sisi webshop és a nyitás alkalmából ingyen szállításos akciót hirdettek, ezt az akciót használtam ki. 
Nagyjából két hét alatt ért ide a csomag, a Kínában gyártott terméket Svédországból küldték el nekem. A csomag egy Cici&Sisi emblémás papírdobozban érkezett, a doboz a rózsaszín tokba "rejtett" 6 lemez mellett tartalmazott még egy puha körömnyomdapárnát (ami csak külsejében hasonlít az Essence változatára), valamint egy fémes lehúzót (amit valószínűleg nem fogok használni). 





A csomag 6 nyomdalemezt tartalmaz, a méretük 10,5 * 15,5 cm.
A MoYou lemezekhez hasonlóan a fém nyomdalemez egy picivel nagyobb műanyag hátlapra van erősítve, melynek hátoldalán a cég emblémája és weboldala látható. A lemezek a szokásos kék színű védőfóliával érkeztek, ezeket a fotózás után gyorsan el is távolítottam :)





A lemezeken egyenként 24 db teljes körmös, valamint 10-12 apróbb minta található. Én főleg a nagy minták miatt rendeltem a lemezeket, mert mostanában ezeket preferálom. A teljes körmös minták mérete 1,5 * 1,9 cm-es ami szuper, mert minden körmömre elég nagyok a minták!
A minták kellően mélyen vésettek, az általam eddig próbált mintákat tökéletesen fel tudtam venni a párnával, emellett pedig könnyen meg is tudom tisztítani a felesleges körömlakktól a véseteket. 


Nr 07



Nr 08



Nr 09



Nr 10



Nr 11



Nr 12

A mintákat imádom, nagyon változatosak! Nem is jelölnék ki közülük kedvencet, mert már az első alkalommal sem azt a mintát használtam, amelyet korábban kedvencnek gondoltam. Előbb-utóbb biztosan minden minta sorra kerül! :)

A szettet innen rendeltem, 29,99 dollárba került.

9 megjegyzés:

  1. én is nézegettem az oldalt, a most újan megjelent készletek miatt,de nincs paypal fizetés,nem merek rendelni.
    én biztos a falba verném a fejem,ha nem jönne meg a csomagom és még reklamálni sem lehet....
    ettől független tetszik a készlet,talán a fehér jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben megértelek, kicsit rizikós volt a rendelés, de annyira szerettem volna őket, hogy kockáztattam. Úgy voltam vele, hogy ha nem kapom meg a csomagot, elárasztom a reklamációmmal a FB oldalukat :) De semmi gond nem volt, kb 2 hét alatt megérkezett mindkettő!
      A fehér mintái azt hiszem nekem is jobban tetszenek egyébként! :)
      A két új Jumbo szett viszont nekem nem igazán jön be, azokat valószínűleg kihagyom

      Törlés
  2. A szállítási díj mennyi náluk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ingyen szállításos akcióval rendeltem, de most megpróbáltam betenni egy kosárba és 16 dolláros szállítási díjat írnak (ami elég soknak tűnik a szett árához képest)

      Törlés
  3. Szia, a moyuhoz képest mekkora a minták mérete? Mert ott kb pont két méret között vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is hasonlóképp vagyok, mint Te, a MoYou kis mintái picik, a nagyok meg egy picit nagyok.
      Ezek a MoYou nagy mintáihoz hasonló méretűek:
      Cici&Sisi 1,5*1,9 cm
      MoYou 1,5 * 2 cm

      Törlés
    2. igen, ráadásul ha meg a nagy mintás Xl-est veszem (pl. explorer 26) az meg nem mutat sehogy a körmömön. ezért azokból kicsit, apró mintásból meg xl-est rendelgetek :D

      Törlés
  4. Nagyon szép paletták, várom velük, a szebbnél szebb manikat :)

    VálaszTörlés
  5. Hát mennyi cukiság van itt, még rúzs meg karóra is akad :-D Már alig várom, hogy miket alkotsz majd velük :-)

    VálaszTörlés