2014. október 22., szerda

Az ősz színei körömlakkos kihívás - Mályva / lila



Bizony, mára jut még egy bejegyzés! :)
Ma esedékes ugyanis a Thimmyke által útjára indított ősz színei kihívás mályva/lila színű manikűrje is, nézzétek meg mit alkottam!






Mostanában egyre jobban tetszenek a monokróm manikűrök, amelyek több színűek ugyan, de ugyanazon szín több árnyalatát vonultatják fel, így egyre több ilyet láthattok majd nálam is (persze nem csak ilyeneket!)



A meghirdetett két szín közül a lilát választottam, mivel számomra az jobban kapcsolódik az őszhöz, mint a mályva. Bár az alapszín valószínűleg bekerül majd a kedvenc tavaszi lakkok közé, mivel egy nagyon szép, világos lila árnyalat, Moyra Gel Look Jaqueline fedőnevű lakkja.




A nyomdázáshoz pedig a China Glaze Cowgirl up elnevezésű lakkját használtam. Ez volt az első lakk, amit a Nailland-nél vásároltam, emlékszem a Don't make me wine lakkot szerettem volna megvásárolni, ami azonban nem volt készleten, így ezt ajánlották helyette. A színe nagyon szép (mutatok majd róla képet két rétegben, önmagában is - gyönyörűséges), ámbár sajnos a nyomdázáshoz nem annyira tökéletes, mint a másik. Így is jópofa és felismerhető lett a puzzle manikűr, de jobban örültem volna, ha jobban átlátszatlan (mi erre a helyes magyar szó?) lesz a minta!




A mintához ismét az egyik Bundle Monster lemezt használtam, mégpedig a BM-319-est.





Nézzétek meg a többiek munkáit is!





7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Bár nem vagyok oda a lila lakkokért, a Jaqueline-t muszáj volt megvennem nekem is!

    VálaszTörlés
  2. Ú, nagyon szép az alapszín! Kár hogy nincs tavasz... :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, nagyon tetszik ez a manikűröd is. :) Hihetetlenül ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés