2014. október 29., szerda

Az ősz színei körömlakkos kihívás - bordó/vörös



Thimmyke az ősz színeit bemutató kihívására készült manikűrt hoztam mára. Láthattatok már bogyószínű manikűrt, szürke majd lila lakkozást, ezúttal pedig egy vörös manikűr következik.





Meg kell valljam, ami nyáron a piros körömlakk, az számomra télen a vörös - egy dögös, igazi nőcis szín, amit nagyon szeretek a körmeimen viselni! Bár ma már jóval több féle színt szeretek a körmeimre, mint korábban, de ha ötlettelen vagyok, hogy milyen manikűrt is szeretnék, egy vörös lakk biztosan jó választás. 
Ennek köszönhetően nem kevés ilyen színű körömlakk van a lakkos szekrénykémben, nem volt könnyű a választás. Végül azonban mégis úgy sikerült meghoznom a döntést, hogy hát persze, nem is jöhet más szóba, csak ez a lakk! Ez a lakk pedig nem más, mint az Avon tavalyi kiadású gyémántfényű lakkja, a Ruby Slipper.

Készítettem róla képet önmagában is:



vakuval

Imádom, tavaly nagyon sokat viseltem! Arany és piros mikroglitterekkel tömték tele, igazi ünnepi szín számomra :)


Ismét arany színű nyomdázást alkalmaztam a körmeim díszítésére, ezúttal a Cici&Sisi 2-es és 8-as számú palettákat használtam fel (sajnos a teljes körmös rózsa nem igazán látszik a körmeimen)







Nézzetek be a többiekhez is!



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges :) Karácsonyra is el tudnám képzelni ezt a lakkot, arany nyomdával :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is simán elmegy karácsonyi lakknak. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a lakk nagyon szép , a manikűr nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett! Tényleg karácsonyos, bár fura mert ha a karácsonyfámra gondolok sosem volt piros - arany mert mindig a hidegebb színekbe öltöztettem. De ha körmöt kell festeni karácsonykor akkor bezzeg egyből piros lesz arannyal :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, karácsonyos lakkocska! :)
    Tetszik a manid, bár az a rózsa tényleg furcsa. :/

    VálaszTörlés
  6. Azt a lakkot én is nagyon szeretem, de én ünnepinek szoktam használni..:)
    Egyébként nagyon szép lett a kettő együtt! :)

    VálaszTörlés
  7. A piros-arany kombináció mindig levesz a lábamról, plusz rózsaminta, szóval abszolút tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép árnyalata van a lakknak! Én is épp a napokban vásároltam hasonlót. :)

    VálaszTörlés
  9. Áldom az eszemet, hogy anno megrendeltem ezt a szép csillámos vörös lakkot..tényleg, még fel se kentem, no ezt pótolni kell! :D

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép, imádom az alapszínt ^^

    VálaszTörlés