2014. szeptember 25., csütörtök

Őszi színek nyomában: lila-ezüst négyzetrácsos manikűr



Itt mutattam a Metallic Effect sorozat másik tagját, a Frosted Peach árnyalatot. Amikor azt a lakkot kipróbáltam, tetszett ugyan, de nem éreztem késztetést a többi szín megvásárlására. Azonban néhány hete látta, róluk egy videót, amelyben gyönyörűen nyomdáztak vele, úgy éreztem mégiscsak tennék velük még egy próbát, és íme az eredmény:






Meg kell valljam, imádtam ezeket a négyzetrácsokat a körmömön! Remélem a képeken is átjön valamennyire, hogy az egyszerűsége ellenére igen látványos manikűr lett. 




No és a lényeg, szuperül lehet nyomdázni az Avon ezüstmetál lakkjával! Jól pigmentált, a minta vékony vonalai is tökéletesen látszottak. 
Nekem személy szerint ezek a metál nyomdázott minták jobban tetszenek sötét alapon, ami azért szuperjó, mert az ősz beköszöntével egyre szívesebben kenek fel sötétebb színeket a körmeimre. 




Az alapszín, ami egy pirosas fényű szépséges lila, sajnos nem kifejezetten látszik a sűrű minta miatt, de sebaj, legközelebb más mintát használok fölé :)




A használt lakkok és lemez:
Jollie France alapozó körömerősítő
Avon Gel Finish körömlakk Purplicious
Avon Metallic Effects körömlakk Platinum petal
Bundle Monster BM-315
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Ez alapján kissé megváltozott a véleményem ezekről a lakkokról! Bízom benne, hogy a többi is ilyen jól működik majd! :)

13 megjegyzés:

  1. Tényleg minőségi a színe! Megpróbálok mindenképp szerezni belőle.

    VálaszTörlés
  2. szuperül néz ki így együtt :-) nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű *-* Olyan szépen nyomdázol!

    VálaszTörlés
  4. Neccharisnyás :)
    A nyomda nagyon jó lett, tökéletes, az alapszín is tetszik, bár az én körmeimen túl sötét lenne, nem állnak annyira jó nekem a sötét színek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon szép lett ez a mani, és olyan tökéletesen működik az Avon metál a nyomdával, hogy perpill csak azt sajnálom, hogy miért csak ennyi árnyalat kapható belőle?!
    A Moyra Holografikus lakkjaival voltam így anno, hogy mesések, de túl egysíkú árnyalatok, mindössze nüansznyi különbséggel.
    Metál lakkok után kutakodtam a neten, és bizony, láttam olyan márkát, amelynek a metáljai állatira domináns színekben pompáznak!
    Na, azóta nem nyughatok, és eldöntöttem, hogy jobb híján készítek saját kezűleg brutál színű metál lakkokat....megvilágosodtam! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki, kicsit futurisztikus hatása van számomra :)

    VálaszTörlés
  7. Ó, ez nagyon bejön, egyszerű de mégis szuper mutatós és elegáns :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon jól szuperál ez az Avon lakk nyomdázva!:)
    Lehet beszerzem én is.:D
    Szép manikűr lett!

    VálaszTörlés