2014. szeptember 3., szerda

Napi manikűr: Holo nude



A minap megérkezett a Naillandtól rendelt néhány lakkom, mivel nem akartam én sem kihagyni a nyár végi China Glaze és Barry M akciót :) Már régóta szerettem volna a Moyra nude színű holo lakkját, de nálunk a városban nem lehet kapni, örültem, hogy ezt is meg tudom tőlük rendelni. 
Este, miközben azon agyaltam, hogy milyen színnel lakkozzam ki a körmöm, beugrott, hogy itt a vágyott lakk, nem nyúlhatok más után! Egyből jött az ötlet a nyomdázás mintájára is, mert ez a nagy virágminta a Pueen Encore lemezről már az érkezése óta birizgálta a fantáziámat. 



A Moyra lakkot két rétegben vittem fel a körmökre. Mint a másik két színnél, itt is megállapítottam, hogy a fedőlakk fénye nélkül számomra kicsit halovány a fénye. A színe egyébként egy visszafogott, nude és arany holo kombinációja, szép, de önmagában nekem picit unalmas. Mindenképp ki akarom próbálni majd a többi holo lakkal kombinálva. 




A virágminta a Pueen Encore SE02A lemezről származik.



A használt lakkok:
Essence Studio Nails Pro White Effect körömlakk (alaplakként)
Moyra Holographic körömlakk Nr 252
Essence Nail Art Stampy Polish Stamp Me! Black
Essence Better Than Gel Nails magasfényű fedőlakk


Ti szeretitek a holo lakkokat?

10 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett.
    ez pont az a minta,amit tökre jó színekkel kitölteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában már én is ilyen szemmel vizslatom a mintákat! :)
      Valamelyik nap időben ülök le lakkozni este és kiszínezem a mintát :D

      Törlés
  2. Nagyon kedvelem a Moyra holo lakkjait, ez az árnyalat is csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép, de nekem önmagában unalmas. Bár meg kell vallanom, egy egyszínű köröm nekem ma már nagyon unalmas :)

      Törlés
  3. Igaz, unalmas. Muszáj feldobni valamivel, nagyon szép lett a nyomdázással.
    Nekem is megvan, és nem sokszor kentem fel, inkább a rózsaszínt. A Naillandben rablás, amit elkérnek 1 Moyráért, nekem a legdrágább is 480,- volt, pedig 3 különböző helyről vettem már Moyrát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegettem, hogy drágább a Nailland-nél a nyomda, mint máshol, de mivel nálunk a városban nem lehet kapni, ha rendelem, akkor pedig rájön még a szállítási költség, így még megérte :)

      Törlés
  4. Annyira szép ez a Moyra lakk!....és milyen egyszerűen feldobható a manikűr az ilyen csodás pecsetekkel!
    Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  5. Fú, nagyon tetszik. :) Érdekelne egy stamping decal verzió is- mondjuk tavasszal. :)

    VálaszTörlés