2014. szeptember 20., szombat

Napi manikűr: Essence Red ahead



Az előzőhöz hasonlóan ismét egy olyan manikűrt hoztam ma Nektek, amelyben egy normál körömlakkal nyomdáztam a mintát. 
Talán említettem már, hogy nemrég szántam rá kis időt és próbálgattam néhány körömlakkomat, hogy vajon melyikkel lehetne nyomdázni. A krém finisű lakkjaim között is találtam néhányat, amely alkalmasnak bizonyult erre a feladatra: jellemzően azokat, amelyek olyan sűrűek, hogy én személy szerint hígítás nélkül már nem is tudtam velük szépen lakkozni (azt viszont nem tudom, hogy csak az én példányom ilyen sűrű, vagy a gyárban így sikerültek).






Ezúttal az Essence Red ahead nevű lakkjával nyomdáztam, ami az én körmeimen sajnos nagyon hűtlen a nevéhez - ezért is lett kifejezetten szokatlan a színösszeállítás.




Emlékeim szerint tavaly ősszel került a kollekcióba ez a szín, én mint a piros-bordó színek nagy kedvelője hamar lecsaptam rá, de a sűrűsége miatt viszonylag ritkán nyúltam érte. Mivel a legutóbbi manikűrben is nagyon tetszett, hogy a szokásosan nyomdázásra használt színt (akkor ezüstöt, most aranyat) alapszínként használtam, majd egy krém finisű lakkal nyomdáztam rá, most is így tettem.
A nyomdázás során azonban meglepett, hogy az általam várt piros szín helyett egy bordós lila szín került a körmeimre!





A minta bizonyos részeinél látszik, hogy nem tökéletes a pigmentáltság, de szerencsére csak közelről, így bizony van egy újabb nyomdázólakkom, ami nem csak fehér alapon mutat jól!









A használt lakkok és lemez
Jollie France alapozó körömerősítő
Essence Colour & Go körömlakk Nr 140 Go bold!
Essence Colour & Go körömlakk Nr 155 Red ahead
Moyra gyorsszárító fedőlakk
MoYou Pro Collection XL 12

20 megjegyzés:

  1. Tök jó a minta és a színe is! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, tetszenek a színek és a minta is.
    Leggyakrabban, ha nyomdázok, a virágmintás lemezekért nyúlok, nem tudok megváltozni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonlóképp vagyok! :)
      Virágmintám van legtöbb, azt használom a leggyakrabban, csak ha valami tematikus manikűrt készítek, akkor nyúlok más mintához
      (ebből kifolyólag most nem tudok őszi leveles manikűrt nyomdázni, mert nincs egyetlen levélmintám sem :D

      Törlés
  3. Nagyon jól mutat, tetszik a minta! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, a minta és a szín is csodás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy Neked tetszeni fog a színe :D

      Törlés
  5. Nagyon szép!! Annyira szépen nyomdázol! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nagyon jól esik ezt olvasni, megérte gyakorolni :)

      Törlés
  6. Gyönyörű lett a lilásvörös minta az arany lakkon! Nem mellesleg, valami tökély állapotban pompáznak most a körmeid! A forma, a hossz, az összhatás annyira harmonikus, finom, hogy nem is tudok mellette elmenni szó nélkül! Változtattál valamit a géllakk-rutinodon? Valahogy picit más, mint a megszokott, és kíváncsian várom, hogy csal-e a megérzésem! :)

    Az alapként használt arany Essence nyomdapárnán is jól viselkedik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon kívül, amiről tudsz, hogy csak a színtelen géllakkot használom már, nem változtattam semmit. Anyagok ugyanazok mint korábban, talán azért látod szépnek, mert épp a lakkozás előtt manikűröztem, ami azt jelenti, hogy picit megreszeltem a hosszát és tömbreszelővel átmentem a felületén (bár ez a lakk miatt nem látszik)
      A múltkor nagyon visszareszeltem a hosszát, ezért az utóbbi két hétben nem nyúltam hozzá egyáltalán, hogy visszanőjön. No de hogy ezt Te észreveszed?? Én vizslatom őket, de nem látok nagy különbséget (bár sokat látom őket napközben is :D

      Az alapként használt arany lakk szerintem abszolút alkalmatlan nyomdázásra. Ugyan sosem próbáltam még, de mivel egy rétegben nem igazán pigmentált, ezért eszembe sem jutott nyomdázni vele

      Törlés
    2. Hát persze, hogy észreveszem a legapróbb változást is! Naponta rájárok a manikűrjeidre, mint szarvas az etetőre, száz közszemlére tett pracli közül is megismerném a tiédet ma már! :D
      ...kár az Essence aranyáért, bár még nem próbáltam ki a nyomdához, mégis olyan pigmentáltnak tűnt felkenve, hogy azt hittem, jó lesz erre a célra is! :(

      Törlés
  7. De jó ez a nyomdalemez, én a múltkor ebayről rendeltem, de valamiért nem akarta kiadni a mintát, még próbálkozom majd vele, mert nem értem mi lehetett a gond.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörű lett, szeretem a nyomdázott manikűrjeid!

    VálaszTörlés
  9. Szép, mint egy bársonytapéta! :) A besűrűsödött lakkjaimmal szoktam én is kísérletezni, mert a legtöbb technikához jól pigmentált lakk kell.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép a minta és a színek is. :)

    VálaszTörlés