2014. szeptember 3., szerda

Az első őszi manikűr




Már ami az idei évet illeti! Bár még sok színes manikűrterv van a fejemben és bízom benne, hogy számíthatunk némi indián nyárra, amikor el is készíthetem őket, de ez a mostani hűvös idő megihletett. A minap láttam valahol egy szép száraz ecsetes technikával készült manikűrt, és bár többször alkalmaztam már én is ezt a technikát, befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy ismét ilyen manikűrt készítsek (nagy volt a kísértés, hogy picit összenyomdázzam, de ezúttal nem tettem).




A száraz ecsetes technika is olyasmi, amit gyakorlatilag lehetetlen elrontani, hisz nincsenek benne elvárt formák, alakzatok. Csak alaposan lehúzogatjuk az ecsetről a festéket, hogy a lehető legvékonyabb csíkokat tudjuk húzni vele, ezúttal nem egybefüggő fedést akarunk elérni vele.
Hogy ne legyen olyan egyhangú a manikűr, a mutató- és kisujjamra sütőtöksárga Avon lakk került egy-egy sötétbarna pöttyel, a többi körmömön pedig a fent említett technikát alkalmaztam. 
 
 



A használt lakkok:




Essence Studio Nails Pro White Effect körömfehérítő lakk (alaplakként)
Avon Nailwear Pro+ körömlakk: Sahara Sunrise
Essence Nude Glam körömlakk: Hazelnut Cream Pie
Catrice Ultimate Nail Lacquer körömlakk: Orango Bloom
Catrice Ultimate Nail Lacquer körömlakk: Rusty but Sexy
Catrice Ultimate Nail Lacquer körömlakk: Oh My Goldness!
Catrice Ultimate Nail Lacquer körömlakk: In The Bronx
S-he Stylezone körömlakk Nr332
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Ti elővettétek már az őszi színeket?

12 megjegyzés:

  1. Nálam mindenféle színek vannak minden évszakban, de túlnyomórészt azért a sötétek vannak most előtérben :) Ez a sárga lakk gyönyörű, a mani is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy beköszönt a hideg, én is a sötétebb színeket veszem elő! :)

      Törlés
  2. Jaj nekem is a sárga lakk! Lehet ezt még kapni?! Most kevertem ki lakkokból az új Barry-M paprika színt, jól mennének egymáshoz! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átnyálaztam tegnap a katalógust, de sajnos úgy tűnik, hogy az egész Nailwear Pro termékcsalád eltűnt :(
      Esetleg kérdezz rá az Avon tanácsadónődnél, hogy tud-e valami beszerzési lehetőséget: szokott lenni nagyobb városokban Avon bolt, sőt nálunk Veszprémben a város kórházban van egy nagy üzlet, ahol régebbi termékek is kaphatóak, hátha

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, igazán őszies :)

    VálaszTörlés
  4. Rengeteg Avon körömlakkom van, minden hónapban átfutom a katalógust és hogy hooogy ezt a színt nem szúrtam ki???? :)
    Nagyon tetszik. Most akarom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáron lehetett kapni, úgy rémlik, mintha csak egy-két hónapig szerepelt volna a katalógusban. Tegbap átnyálaztam a szeptemberi katalógust, úgy tűnik, hogy az egész nailwear pro termékcsalád eltűnt volna a katalógusból. Neked is azt tudom javasolni, mint Lollinak: ha van a városotokban nagyobb Avonos üzlet, esetleg ott próbáld meg, hátha van még nekik (vagy az Avon tanácsadónőt kérdezd meg, hátha neki van ötlete)

      Törlés
    2. Ahogy olvastam a kommenteket, egyből keresésbe fogtam, mivel nagyon a szívemen viselném, ha nem lehetne már kapni ezeket a lakkokat.
      Nos igen, nagyon sok lakk távozott a Nailwear Pro+ családból, de el nem tűnt. :D (hál' istennek, nekem az egyik kedvenc termékcsaládom, most megnyugodtam.) Csupán a gél lakkok foglalnak most helyet a katalógusban, de szerintem idővel ismét benne lesznek a Nailwear-ek is.
      Jó hír, hogy az az árnyalat ami nektek tetszik, lehet kapni, csak normál áron. Érdemes figyelni folyton a katalógust, őszre tutira visszahozzák, hisz nagyon szezonális szín.

      https://avononline.avon.hu/Termek/9828

      Törlés
    3. Köszi az infót!
      Én csupán azért bizonytalanodtam el ezügyben, mert számos Nailwear Pro+ körömlakk szerepel a szeptemberi akciós szórólapon, ami ha jól tudom azt jelenti, hogy nem lesznek már többé kaphatóak a katalógusban.
      Bár az tény, hogy nem a termékcsalád összes színe, lehet, hogy csak az időszakosan kapható színeket vonják ki. Sajnos a katalógusban nem szereplő termékek listáját jelenleg nem találom, az alapján biztosan lehetne látni, hogy mi az, amit lehet még rendelni, csak épp most nem szerepel a katalógusban

      Törlés
    4. Most kaptam kézhez az októberi katalógust, benne van a Sahara Sunrise árnyalat (89. oldal), ráadásul akciós, 849 Ft-ért lehet rendelni :)

      Törlés