2014. augusztus 12., kedd

Manikűr a la Kalocsa



Igen-igen, ideért a vizes körömmatrica-rendelésem múlt héten, ki is kellett próbálnom gyorsan a fő célpontot: a kalocsai mintát. Ha jól emlékszem, kb 2 éve volt nagy divat ez a minta, akkoriban rendeltünk is a munkatársaimmal egy-egy kalocsai mintás fehér trikót. A minap láttam a Krémmániára feltöltve egy kalocsai mintás manikűrt, ami nagyon megtetszett. Bandita segítségével pedig meglett a forrás is, ahonnan lehetett rendelni (Moonbasanails, innen).





Nyáron szeretem a pirosat fehérrel párosítani (sőt, bármilyen színt fehérrel párosítani :), azt viszont nem szeretem, ha az összes körmöm fehér, így adta magát ez a színösszetétel:




A vizes körömmatricákat egyébként igen könnyű kezelni: néhány percre vízbe áztatjuk a mintát (csak azt, amelyiket szeretnénk felhelyezni a körmünkre), ekkor a vékony matrica leválik a papírról és fel tudjuk helyezni a körmünkre (én egy narancsfapálcika lapított felével szoktam). 
Ami számomra szokatlan és furcsa ebben a matricában, hogy az egyes kis mintáknak nincsenek határaik, nekünk kell a lehető legprecízebben kivágni. Ez azért szokatlan, mert a külföldről korábban rendelt matricáimmal nem így kellett eljárni: a kis matricának megvoltak a határai, így elég volt, ha nagyjából körbevágtam amíg a papíron volt. Ez számomra azért probléma, mert ha nem vágjuk körbe szépen és közel a mintához, a fehér alapon csúnyán látszik a körvonala (csak a közeli képen látszik, élőben a kollégáimnak sem tűnt fel, de én láttam és zavart)





No és a teljes csomag, amit kaptam:



A használt lakkok:
Lovely Classic körömlakk Nr25
Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect körömlakk: Me & My lover (Nr156)


Ti próbáltatok már ilyen vizes matricákat?

10 megjegyzés:

  1. Nekem volt olyan matricám, ahol egy idő után látszódott a körvonal, de ezért nem volt feltűnő.
    Aranyos ez a matrica a fehér alapon! A lovely fehér milyen, jól fed, van szép fénye?
    Viszont ez a mellé párosított műpiros nekem nem jön be. Valami piros biztos jó hozzá, és egy kis fehér csipke mintával is meglehetne bolondítani, a lyukacsos azsúr mintára asszociálva, amik megjelennek a terítőkön...de azt sem telibe, csak itt ott jelzés szerűen... :))

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik ez a manikűr. a vizesmatrica is a piros lakk is,úgy az egész!!!
    a kalocsai mintáért odavagyok.magyar vagyok na!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez a manikűröd, már vártam! :)
    Nagyon bejön a piros homoklakkal párosítva, mert így megvan a kellően dögös keret ennek a mintának, ugyanakkor a hattyúfehér alap tökéletesen korrekt közvetlen háttér.
    Kicsit fura, amit a matricáról írtál, és nagyon hasznos infó. Saját eszemmel meg se fordult volna a fejemben, hogy a minták nem rendelkeznek pontos körvonalakkal. Nálam ez kizáró tényező lenne, az biztos, pláne úgy, hogy még sose matricáztam. Mindenképp körvonalazottat fogok keresni, és lehetőleg élőben, hogy lássam pontosan.

    VálaszTörlés
  4. pont ma készítettem ilyen manikűrt, csak én szabad kézzel, de nagyon tetszik ez a matrica. *-*

    VálaszTörlés
  5. Én is készülök egy matyó mintás körömmel, csak én szabad kézzel :D De egyébként nagyon mutatós ez a matrica :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de gyönyörű ez a minta, nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép manikűr, nekem is tetszik ez a minta! (Kinek nem? :)

    VálaszTörlés
  8. Szép ez a matrica klassz manikűr lett :)

    VálaszTörlés