2014. augusztus 27., szerda

Az első mani az új Pueen nyomdalemezemmel



Igen, megérkezett a Pueen Encore nyomdalemez kollekció, Instagramon már láthattátok is. Egyelőre még nem jutottam el oda, hogy az összes lemezt befotózzam, de nem bírtam megállni, egy manikűrt már kellett vele készítenem :)







Mostanában inkább a körömnyomdalemezekre vagyok rákattanva, mint a körömlakkokra, aminek köszönhetően érkezett a minap egy kis csomagom, illetve jövő héten is várok MoYou lemezeket Ágitól :)
(és másik két lemezcsomag is tervben van, pszt!)
Lakkügyben mostanában főleg az ideális körömnyomdázólakkokat vadászom, ez az első próbálkozásom Konad nyomdázólakkal, amit a Moonbasanailstől rendeltem (köszi a tippet Lolli!)
 



Ami elsőre feltűnő volt számomra, hogy a Konad lakk nem olyan sűrű, mint az Essence fehér nyomdázólakkja, mivel abból már több üvegcsével elhasználtam, azt jobban megszoktam.
A Pueen lemez viszont szuper! Bár nagyjából sejtettem, mekkora a lemezek mérete, de mégis meglepődtem, mert bizony igen nagyok! Négy lemezt tartalmaz a csomag, mindegyik lemez mindkét oldalán vannak minták, vagyis rengeteg mintát és variációt kapunk (később jövök majd részletes bejegyzéssel az összes lemezről)
Mivel mostanában a teljes körmös mintákat preferálom, viszont a körmöm mérete eléggé határeset, a kisebb-normál méretű teljes körmös minták sokszor kicsik, ezért az ilyen minták ideálisak számomra, hisz ebből nem tud kicsi lenni a minta :)
A fenti körmökre egyébként a SE01A (lenti képen is látható) lemez bal alsó sarkában lévő virágmintát használtam.





A használt körömlakkok:

Essence Pro White Effect körömlakk (alaplakként)
Essence Nude Glam körömlakk: Peach & Cream
Konad fehér nyomdázólakk
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk



Ti szerettek körömnyomdázni? Ismeritek a Pueen lemezeket?

15 megjegyzés:

  1. ...szívesen! :)) Jaj gyönyörűséges! A színek, a minták! Honnan lehet megrendelni a lemezeket a Pueen-tól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágitól kaptam a tippet: www.storeenvy.com
      http://www.storenvy.com/products/7851615-stamping-plates-set-se-encore

      Törlés
  2. Ismét egy elegáns lakkpárosítás és nyomdázás :) Nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép. Furcsa módon ez a rózsás, barackos szín jobban tetszik, pedig nagy arany kedvelő vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt most nem olyan hangsúlyos az arany, talán azért :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a manikűröd!:)
    Én is most kaptam meg ezt a lemezkészletet!:)
    Holnap megyek érte a postára!:D Hurrá! Nagyon várom,hogy a kezemben legyen végre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam közben a bejegyzésed róla! Kíváncsian várom a manikűrjeidet :D

      Törlés
  5. Nagyon szép manikűr lett! Tetszik ez a készlet is, de még nem vettem meg. Egy sokkal ritkábban és nehezebben elérhetőt szereztem meg. DE, tervben ez is :) Nagyon szuper a minősége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben láttam a bejegyzésed, irigykedem a Cici&Sisi szettért! :)
      Nálam pedig az van tervben, remélem hamarosan az enyém lesz :D

      Törlés