2014. augusztus 11., hétfő

Avon Metallic Effects körömlakk: Frosted Peach



Viszonylag ritkán sikerül lakkbemutató bejegyzést összehoznom, de most hétvégén sikerült egy új körömlakkot önmagában lefotóznom, így most őt mutatnám meg Nektek:







Nem igazán vannak metál effekt körömlakkjaim, mivel önmagukban nem igazán tetszenek, körömnyomdázáshoz pedig eszembe sem jutott használni - eddig. Amikor megláttam ezeket az újdonságokat az Avon katalógusban, tudtam, hogy le kell rájuk csapnom, csupán az volt kérdés, hogy melyiket rendeljem meg. No persze ezen sem kellett sokat gondolkodnom, mivel a név és a katalógusfotó alapján azt gondoltam, hogy a Frosted Peach árnyalat az Essie Penny talk nevezetű szépségének hasonmása lesz.


természetes fényben

Nos, sajnos nem így lett. Leegyszerűsítve, ez a lakk egy "egyszerű" világosbarna, sajnos hiányzik belőle az a rózsaszín tónus, amit a katalógus alapján reméltem.

vakuval

Nem rossz, tetszik így is és használni is fogom, csak azért vagyok picit csalódott, mert nem teljesen azt a színt kaptam, amit vártam.



Ami viszont nagy öröm, hogy mint a metál finisű lakkokkal úgy általában, ezzel is szuperül lehet körömnyomdázni. Kipróbáltam fekete (Lovely Nr 34) és fehér (Lovely Nr 25) alapon is, nem tudom eldönteni, melyiken tetszik jobban! :)
Épp a napokban nyafogtam egy sort, hogy nem találok jó lakkokat nyomdázáshoz, most viszont kezdem azt hinni, hogy velem van a baj: fehér vagy épp fekete alapra több lakk is jól működik, de én ugye színes alapokkal próbálkoztam...


természetes fény


vaku


Ez a típusú körömlakk összesen 5 színben kapható, a jelenlegi katalógusból 899 Ft-ért rendelhető (10 ml).



Ti próbáltátok ezeket a lakkokat?

16 megjegyzés:

  1. Nyomdázva nagyon nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, szerintem is úgy jobb! :)

      Törlés
  2. Ugye, ugye? A fémes lakkok nagyon jól működnek nyomdázáshoz. A napokban írtam a miss sporty clubbing color 205 fémes mályváról, az is tökéletes erre a célra.
    Nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már sokszor hallottam korábban, de nem jó alapra akartam velük nyomdázni és nem lett túl jó a végeredmény. A Miss Sporty termékektől valamiért tartózkodom (semmi elv, valamiért nem szoktam megállni a standjuk előtt), de a manid tetszett! (fel is iratkoztam, most hogy láttam, hogy van blogod, hisz szuper ötleteket kaptam Tőled!)

      Törlés
    2. Köszönöm! Nagyon kedves vagy! Ez a lényeg, hogy akár egymástól is inspirálódjunk.... :))

      Törlés
  3. Pont az a bajom az Avon lakokkal, hogy vagy olyan a színe a katalógusban, mint élőben, vagy nem....A fehér nyomdás nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt megértem, tényleg macerás ez a része. Így viszont van némi meglepi :)
      Illetve ha nagyon nem tetszik egy rendelt termék, szívbaj nélkül visszaküldöm, hiszen van rá lehetőség

      Törlés
  4. Sejtettem, hogy jó lesz nyomdázáshoz :) Szép is lett a manikűröd. Azt hiszem én is rendeltem, csak már nem emlékszem, hogy melyiket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Akkor igazi meglepi lesz, ha megérkezik!

      Törlés
  5. Naná, hogy megrendeltem! :) A kékes színt választottam, és én se pontosan a várt színhatást tpasztalom, sokkal inkább ezüst, mintsem kékes. Viszont gyönyörűűűű! :)
    Ajándéknak szánom, ezért nem próbáltam ki, de örömmel látom, hogy milyen szépen lehet dolgozni vele! Titkolt vágyam teljesítetted ezzel a kis bemutatóval, mert így már bátran merem küldeni a célszemélynek, jó kis lakk lesz ez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igazán örülök, hogy ilyen könnyű teljesíteni a titkos vágyaidat :D
      Én még nem döntöttem el, hogy beszerzek-e balőle más árnyalatot, majd meglátjuk.

      Törlés
  6. ...magamnak az aranyat és a platinumot biztosan beszerzem! :) Mennyire vékonyan teríthetőnek érzed ezt a lakkot? Én mintázáshoz használnám, az imádott Avon Pro+ Golden Vision utódaként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, hát ez nehéz kérdés, mert én nem tudok normálisan, vékony rétegekben lakkozni...
      Amikor nézegettem a lakkot, hígnak éreztem, de végül egy réteg került fel a körmeimre. Egy vastag réteg, mert nem tetszett az első réteg, és addig igazgattam, amíg vastag nem lett (szóval aki tud szépen és vékonyan lakkozni, annál ez két réteg)

      Törlés
  7. Ajjajj...azt hiszem én is meg fogom nézegetni őket, nagyon szép - bár úgy látom nyomdaként jobban bevált...:D

    VálaszTörlés
  8. Szép lakk, nyomdázva pedig nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  9. Nyomda nélkül nekem kifejezetten csúnya lakk, de nyomdával valami eszméletlen jó :D

    VálaszTörlés