2014. július 24., csütörtök

Visszafogott fehér-rózsaszín manikűr



A tegnapi sötétebb, erőteljesebb manikűr után egy visszafogottabb körömfestésre vágytam. Hamar megfogalmazódott bennem, hogy az Esztitől kapott Avon lakkot (Inspired Iris) és a Lovely fehér Snow Dust lakkját szeretném párosítani, végül ez lett belőle:




A kis- és gyűrűujjamra a homoklakk került két rétegben – olyan szépen szikrázik ez a lakk, nagyon örülök, hogy bár nagy nehezen, de sikerült rá lecsapnom anno. Az Avon lakkot is sokáig nézegettem a katalógusban, nem is tudom, miért nem rendeltem meg végül (talán sejtettem, hogy egyszer így is az enyém lesz :)




Ezúttal nem akartam az összes körmöm összenyomdázni, így csak a mutatóujjamra került minta a MoYou Pro lemezéről, a középső ujjamra pedig egy kis kő került az Avon körömdíszei közül. A műveletet a szokásos kedvenc fedőlakkommal zártam :) 




A használt lakkok:





Jollie France erősítő alapozólakk
Lovely Snow Dust körömlakk Nr 2 (fehér)
Avon Nailwear Pro+ körömlakk: Inspired Iris 
Essence Nail Art Stampy Polish: Stamp me! White
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk

8 megjegyzés:

  1. Nagyon kifinomult manikűrt készítettél!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a többszínű manikűr, szépek a színek és a nyomda is!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon szép! Hiába különbözőek a színek, mert tökéletesen harmonizálnak egymással. Nekem egyébként olyan hercegnős :)

    VálaszTörlés
  4. Tudtam, hogy jó helyre kerül az a lakk :) Annyira jól össze tudod válogatni a színeket, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én gondoskodom róla, vigyázok rá! :)

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik! :) Készítek is majd hasonlót. :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés