2014. július 23., szerda

Ruha inspirálta manikűr



Bár gyakorlatilag majd' mindegyik manikűrömet (pontosabban a színvilágát) a ruházatomhoz igazítom, viszonylag ritkán próbálom a ruha mintáját és színvilágát is a manikűrömön megjeleníteni. A minap azonban megihletett egy régi nyári ruhám, és égető vágyat éreztem arra, hogy másnap azt viseljem egy igazán hozzáillő manikűrrel, ez lett belőle:




Természetesen közrejátszott az inspirálódásban az is, hogy az egyik MoYou lemezemen felfedeztem egy olyan mintát, ami emlékeztet a ruha mintájára :)


az ominózus ruha

Az alaplakk után egy réteg nude barna lakkot kentem fel, majd körmönként haladva még gyorsan száradás előtt rácseppentettem egy-egy kövér cseppet a citromsárga, narancsos és sötétbarna lakkokból. Ezután a korábban már itt mutatott No water marble technikával kicsit összekavartam a színeket.





A száradás után pedig körömnyomdáztam, a Moyou Artist lemezemet használtam ezúttal.




A használt lakkok:
Essence Pro White Effect körömfehérítő lakk (alaplakként)
Essence Nude Glam körömlakk: Hazelnut Cream Pie (régi)
Avon Gel Finish körömlakk: Limoncello
China Glaze körömlakk: Riveting
S-he körömlakk Nr 332
Essence Nail Art Stampy polish: Stamp me! black
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Ti mit gondoltok? Emlékeztet a manikűr a ruhára?

11 megjegyzés:

  1. Ezdejó!*-*
    (Igen ilyen szépen magyarul, de nagyon tetszik!!! :))

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű, irigykedem, milyen szuperul nyomdázol és nagyon ötletes is! A ruha is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon, nagyon tetszik. Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Kaptál tőlem egy díjat:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/07/szemelyes-liebster-dijam-noritol.html

    :-)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez a manikűr NAGYON tetszik (mostanra engedélyeztem magamnak alapos blogolvasást :-D)

    VálaszTörlés
  6. Jujj de szép! Talán a krémmánián is ezt láttam?

    VálaszTörlés