2014. július 29., kedd

Moyra holo "tapéta manikűr"



Véleményem szerint ez a manikűr olyan lett mint egy retro tapéta :)
Legutóbb mutattam egy másik Moyra holo lakkal készült manikűrt, kíváncsi voltam, hogy működik a másik holo lakkom, így amint tudtam, felkentem ezt a 254-es számút is.




Őszintén szólva nem tudom mi vezérelt, amikor kitaláltam, hogy én kék holo lakkot vásárolok, mert nagyon ritkán hordok kék színt a körmeimen. Többek között emiatt is döntöttem úgy, hogy ezúttal az összes körmömre nyomdázok, így egységesebbnek érzem ezt a manikűrt.



A Moyra 254-es számú holo lakkját 2 rétegben kentem a körmeimre, egy rétegben még nem volt szép egységes a fedés, több helyen látszódtak az ecsetnyomok egy réteg után. Szuper, hogy nagyon gyorsan szárad a lakk, így gyakorlatilag a két réteg felkenése után nem is kellett várakoznom kezdhettem is a nyomdázást.

napfény nélkül sem rossz


Ismét a MoYou nyomdalemezeim egyikét használtam, ezúttal a Pro Collection 12-es számú lemezét. 




Bár az előző szín közelebb áll a szívemhez, ez az árnyalat is tetszik és bizony már tervezem, hogy beszerzek még másokat is a kollekcióból!

10 megjegyzés:

  1. Kinéztem új Moyra lakkokat,de pofátlanságnak tartom,hogy nálunk 700(!!!) forintot elkérnek érte..azért a közel 300 forintos haszon egy kicsit sok,én meg nem fogom gazdagítani őket,inkább ha más városban járok ott veszek. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja,és lemaradt a kérdésem,az Essence nyomdázós lakkot használtad?

      Törlés
    2. No igen, hallottam én is, hogy nagyon változó, hogy hol mennyiért lehet kapni őket. Ha jól emlékszem, én is több, mint 500 Ft-ért vettem...
      Ha több Moyra lakkot is vennénk, érdemes a webshopból rendelni

      Igen, az Essence nyomdázós lakkját használtam, nagyon bevált! Csak azt sajnálom, hogy nem lehet több színben kapni

      Törlés
  2. Nálunk a sima 390,-, a "matricás kupakosak" 490,-. Nagyon jól áll a kék, szerintem csak szoknod kell. Gyönyörű a lakk és a nyomdázás is!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett - már nagyon várom, hogy mikor garázdálkodhatok én is a Moyra webshopján :P

    VálaszTörlés
  4. Én is kiszemeltem ezt a lakkot, egyszerűen meseszép, beleszererlmesedtem *-* (Megjegyzem, én eddig egy helyen láttam, 800!Ft-ért ;) )

    VálaszTörlés