2014. július 18., péntek

Manikűrvadász 10. forduló



A Manikűrvadász jubileumi, 10. fordulóval jelentkezünk ma! A háziasszony ezúttal DJKaty volt, akinek köszönhetően megtudhattam (mivel sajnos a kezdetekkor még nem vettem részt ebben a kezdeményezésben), hogy 2013 tavaszán indult útjára a Manikűrvadász, az ötlet kitalálója pedig IsaBella. Köszönet érte mindkettejüknek!
Ma már több, mint 40 résztvevője van a Manikűrvadásznak, ami szerintem szuper!





Nagyot mosolyogtam, amikor megláttam, hogy ezúttal Nikkit kaptam páromul, mert épp a kihirdetés előtti hétvégén ismerhettem meg őt személyesen is (Katyval együtt)  :)
 
Nikkinél a szép sminkek mellett szép manikűröket is láthatunk, volt több esélyes is, de amikor megláttam ezt a manikűrt, nem kellett tovább keresgélnem, Pinky Seaman manikűrjét választottam. Én magam is nagyon szeretem a matrózos témát, a matrózos manikűröket, ráadásul Nikkinél épp tematikus időszak van a blogon, így szívesen igazodtam én is :)
 



Az én változatom pedig ilyen lett:



 
Az eredeti manikűr neon pink lakkal készült, az én lakkos fiókomban viszont nincs ilyen szín, így egy egyszerű pink lakkal helyettesítettem. A középső ujjamra a frissen vásárolt Lovely Rio tengerzöld színű homoklakkja került, ki kellett próbálnom, mert nagyon megörültem, hogy sok-sok keresgélés után sikerült megkaparintanom :)





A gyűrűsujjamra díszítőecsettel húztam a sötétkék lakkot, ráadásul tőlem szokatlan módon még a vasmacskát is kézzel rajzoltam ezúttal. Kacérkodtam a gondolattal, hogy nyomdázok inkább, de a mintám viszonylag pici lett volna, így ezúttal nem a könnyebbik utat választottam (na jó, tudom, hogy ez azért nem a rajzolás magas iskolája! :)
 



A használt lakkok:
Essence Colour & Go Nr 106 free hugs
Lovely Rio Nr2
Essence Colour & Go Nr 102 sparkling water lily
Essence Colour & Go Nr 76 hard to resist (régi)
Kand Nail Nr6 (piros lakk a mintához)








15 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett, imádom a tengerészes manikűröket:))

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon szép, talán az eredeti kicsit jobban tetszik a neon pink miatt. :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, mindkét verziót imádom. Kénytelen leszek én is valami hasonlót alkotni most már :-D

    VálaszTörlés
  4. Imádom a tengerészes manikat. Ez a pinkes verzió is nagyon klassz lett :)

    VálaszTörlés
  5. Atya ég! Eszméletlen jó lett a Te verziód is! :)

    VálaszTörlés
  6. Na de ehhez, hogy volt türelmed???? Le a kalappal. Mind a kettőtök előtt :P

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett a csíkozás és a minta is, emelem kalapom ^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a végeredmény! (:

    VálaszTörlés
  9. Te is matróz lázban égsz ? :D Nagyon mutatós lett ezzel a kicsit visszafogottabb rózsaszínnel :)

    VálaszTörlés