2014. június 26., csütörtök

Napi manikűr: sárgás-barna márvány



Nagyon belejöttem ebbe a márványozásba :) 
Mint korábban ebben a bejegyzésben már említettem, megismerkedtem egy újfajta módjával a márványos manikűr elkészítésének. A kivitelezés egyszerű, ám mégis látványos eredményt lehet elérni vele. 
Nem is én lennék, ha most nem mindennap így készíteném el a manikűröm – igen, minden nap, mert a főnököm már „megszól”, ha nem illik az aznapi ruházatomhoz a körömlakkom színe :D



Mivel a felsőm barna volt, ezért egy barnás tónusú manikűrt készítettem, bár így utólag belátom, hogy jó lett volna más szín is a kompozícióba, pl egy kis kék (ami ment volna a fülbevalómhoz :)
A „művelet” során az alaplakk fölé felkentem az alapszínt egy rétegben mindegyik körmömre, majd körmönként haladtam. Egy újabb réteg, viszonylag vastag alapszínre cseppentettem a kiválasztott három színből (citrom- és narancssárga, sötétbarna), majd egy hegyes valamivel (nálam ez most rotring ceruza hegye volt) kacskaringókat rajzoltam, hogy ezzel összekeverjem a színeket. Szerintem a sötét szín vékony kis indái nagyon sokat változtatnak a manikűrön, illetve nyilván a lakkok állaga miatt is másabbak lettek a minták, mint a korábbi manikűrnél. 



Ezúttal nem „fukarkodtam”, az összes kézkörmömre elkészítettem a mintát (ami nem is tart vészesen sokáig, gyorsan megy a mintázás, bár nem vagyok meggyőződve arról, hogy nem túl sok-e így a minta). A lakkok mennyisége miatt kicsit aggódtam ugyan, mert nekem nem tetszett az a módszer, ahogy az oktató videóban a hölgy leveszi a felesleges lakkot a körömről, így én fent hagytam a körmeimen az összes lakkot, viszont a szuperügyes Essence BTGN megbirkózott ezzel a lakkmennyiséggel is!




A használt lakkok:



Essence Pro White Effect körömfehérítő lakk (alaplakk)
Lovely Be Natural körömlakk Nr 3
Avon Gel Finish körömlakk Limoncello 
Catrice Ultimate Nail Lacquer Orango Bloom
S-he körömlakk Nr 332
Avon Platinum Top Coat
Essence Better Than Gel Nails High Gloss fedőlakk


Mi a véleményetek? Sok így, vagy még vállalható ennyi minta?

4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, de én inkább egy narancsosabb, vagy legalábbis erősebb alapot választottam volna inkább, mert így kicsit olyan, mintha a saját körmödre "pacáztál" volna...mondjuk ez csak a középső ujjadon látszik, és az összhatás mondjuk tetszik...
    Mondjuk a kék se lett volna rossz bele még, ahogy írtad, de majd legközelebb, ha úgyis gyakran készítesz ilyet lesz még rá lehetőséged, és így is szép lett...:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, bár talán egy intenzívebb alapszín tényleg megdobta volna az összhatást. Minden esetre nekem így is nagyon bejön, szépek benne a sötét indás vonalak :)

    VálaszTörlés