2014. június 3., kedd

Manikűrvadász - 9. forduló



Nagy nap van ma, a Manikűrvadász újabb fordulójával jelentkezünk! :)
Azt hiszem ma már senkinek sem kell bemutatni ezt a kezdeményezést, no de ha mégsem hallottatok róla: egy számomra kisorsolt blogon kellett manikűrökre vadászgatnom, majd egyet elkészítenem. Ezt a fordulót Manna koordinálta, ő határozta meg (sorsolta ki) a sorrendet, ami alapján megtudtam, hogy az én párom Zsozsó lett, a SakkLakk blog írója. 




Ezt a blogot már ismertem egy ideje, ám mégis, amikor keresgéltem, annyi szép lakkot láttam, hogy legszívesebben rohantam volna vásárolni. A manikűrök esetében sem volt könnyű a választás! Nagyon tetszett a húsvéti manikűrnek indult alkotás, olyannyira, hogy a későbbiekben elkészítem majd azt is. A választásom azonban egy másik, szerintem nagyon szép (és cuki) manikűrre esett, mégpedig erre



Akik látták már néhány manikűrömet, nem lepődnek meg, hogy egy rózsaszín-arany alkotásra esett a választásom, ez a színvilág nagyon közel áll hozzám :)
Sajnos apró módosítást kellett eszközölnöm a kivitelezésen, mivel az én arany lakkom egyszerűen nem látszott a fehér alapszínen, de ilyen lett az én variációm: 



A Moyra arany csillámos rózsaszín homoklakkját használtam három ujjamra, a középsőre egy régi, arany színű Essence lakk került, amely alkalmas ugyan nyomdázásra, de sajnos a gyűrűsujjon használt fehér színen egyáltalán nem látszott. Így keresnem kellett egy sötétebb színt, amivel látszott a minta, ez pedig egy sárga színű Avon Gel Finish lakk lett. A mintához a Bundle Monster  BM-318-as lemezének egyik mintáját használtam. 




A használt lakkok:



Catrice Quick Dry & High Shine (alaplakként, mert fedőként sajnos egyáltalán nem vált be)
Moyra Sand Effect Nr 851
Essence Twilight Breaking Dawn A Piece of Forever
Essence Colour&Go Sparkling Water Lily
Avon Gel Finish Orange Crush
Essence Better Than Gel Nails High Gloss fedőlakk


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!




19 megjegyzés:

  1. az eredeti is és a tiéd is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, nagyon tetszik a gyűrűsujjad :)

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő tetszik! A tiédben főleg az, hogy gyakorlatilag Zsozsó manikűrjének a melegebb árnyalatú változata. :)

    VálaszTörlés
  4. De jó kis manit választottál az újraalkotásra, szuperül is sikerült a manikűröd! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, ezt lehet én is kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés
  7. Mindkettő nagyon tetszik!:) Szép!:)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon szép, üde nyárias :)

    VálaszTörlés
  9. ó, ennek már az eredetijét is imádtam! és a tiéd is csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik mindkét verzió, a Tiéd színvilágában még inkább :-)

    VálaszTörlés