2014. május 5., hétfő

Napi köröm: sárga-barna saran wrap némi körömnyomdával



Kezdjük a hónapot egy manikűrrel, amit tegnap alkottam! Mivel nagyon ráértem az esős idő miatt, volt időm elbíbelődni a körmeimmel. A water marble eredményével nem voltam túl elégedett, ezért azt lemostam, de mindenképpen az új sárga körömlakkjaimmal akartam alkotni valamit, így hogy minél több színt felhasználhassak, a saran wrap technika mellett döntöttem (aminek sajnos nem tudom mi a magyar megnevezése).




Alapként az új Avon Gel Finish körömlakk Limencello árnyalatát használtam, amely szinte tökéletesen fed egy rétegben, gyönyörű apró csillámos citromsárga lakk. A kis- és gyűrűsujjamra a fóliás módszerrel a S-he barna lakkja került, a többi körmömre pedig az Avon Nailwear Pro+ Sahara Sunrise árnyalatú lakkja, ami egy világos narancsszínű lakk. Kíváncsi vagyok, Nektek mi a véleményetek, de nekem nagyon tetszik így egymáson ez a két szín, így biztosan fogom még viselni őket. 



Körömnyomdázáshoz a Born Pretty Store nagy lemezéről használtam egy négylevelű lóhere mintát. A lemezt nagyon szeretem, sok-sok virágminta van, amelyekkel könnyen lehet dolgozni. Sajnos a körömnyomdázáshoz vett lakkjukról ugyanez már nem mondható el: annyira sűrű, hogy hígítás nélkül kenni sem lehet, ráadásul hígítás után is azonnal beleszárad a mintába a lakk, felvenni sem tudom a párnával.

A használt lakkok:



Essence Protecting Base Coat
Avon Gel Finish körömlakk: Limoncello
Avon Nailwear Pro+ körömlakk: Sahara Sunrise
S-he körömlakk: Nr 332
Born Pretty Store Kand Nail körömlakk körömnyomdázáshoz
Essence Nail Art Stampy Polish Stamp Me! Black
Seche Vite Dry Fast Top Coat


Hogy tetszik? Szeretitek a sárga színt a körmeiteken?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. A Sahara nekem is megvan és az új Gel Finish lakkokat is kipróbálom hamarosan. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hozott össze az Avon. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik :D Nekem ez a minta a strandoló férfiak nacijára emlékeztet :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Bár lenne mostanában kedvem nyomdázni, nem tudom hova süllyedtem, lehet hogy nemsokára már lakkozni se lesz kedvem??? ez már a vég... :(

    VálaszTörlés