2014. április 15., kedd

Tavaszi manikűr: barackos-virágos színátmenet



Nem tudok betelni a színátmenetes körmökkel! Egyszerű módszerrel látványos manikűröket lehet létrehozni: ez való mindenkinek, akinek nincs sok ideje a lakkozásra, de nem szereti az egyszínű körmöket. Idén tavasszal pedig megtörni látszik a rózsaszín hegemónia a lakkozásaimban, egyre többször nyúlok sárgás-barackos-narancsos színek után. 



Az alapozólakk után egy réteg fehér körömlakkot vittem fel a körmeimre, kivéve a gyűrűs ujjamon lévőt, mert arra díszítőcsíkok kerültek. Majd fogtam egy kis darab mosogatószivacsot, felére a fehér körömlakkból kentem, a másik felére pedig a sárgabarack színű körömlakk, majd ezt ütögettem fel a körmeimre két rétegben. Ez a Lovely lakk önmagában nem tetszik nekem, számomra túl élénk a színe, de így „szivaccsal tompítva” már sokkal szívesebben nézegetem a körmeimen! A szivacsos színátmenet akkor lesz igazán szép, ha három színnel készítjük, de én most visszafogottabb manikűrre vágytam, így a két világos szín mellett döntöttem. 




A mutató és gyűrűs ujjak körmeire pedig egy-egy apró sárga virág került az Avonos díszítőkészletből.




A használt lakkok:
Essence Protecting Base Coat
Essence Colour & Go: 102 Sparkling Water Lily
Lovely Gloss Like Gel Nr 412
Essence Better Than Gel Nails High Gloss fedőlakk
Avon díszítő kövek


Nálatok milyen a tipikus tavaszi manikűr?

2 megjegyzés: