2014. április 30., szerda

5 áprilisi kedvenc



Hogy teljes legyen az április hónap lezárása, gyorsan összegyűjtöttem a havi kedvenceket is. Ahogy az utóbbi hónapokban már megszokottá vált, illetve hogy ne ismétlődjenek folyamatosan ugyanazok a termékek, csak 5 terméket választok ki, amely lehetőleg nem szerepelt az előző hónapban és valamilyen oknál fogva nagyon kedveltem áprilisban.
Ismét egy arcápolási, egy testápolási és három sminktermék került az áprilisi kedvencek közé. 




Balea Med krémes olajos tusfürdő ligetszépe olajjal
Ezt a tusfürdőt kifejezetten a száraz és érzékeny bőrre fejlesztették ki. Mostanában barátkozom a tusfürdőkkel, mert inkább szappant használok. Próbálom azokat a termékeket keresni, amelyek kíméletesek a bőrhöz, nem szárítják. Nem érzem ezt a terméket túlzottan olajosnak, táplálni sem táplál annyira, mint vártam volna tőle, ráadásul most vettem észre, hogy annak ellenére, hogy Med kategóriás, van benne illatanyag, nagyon szerettem áprilisban!

Balea Med Ultra Sensitive arctisztító tej
Alig vártam, hogy az előző arctisztító tejem elfogyjon és kipróbálhassam ezt! Nem kellett csalódnom, nagyon tetszik nekem is és a bőrömnek is: tiszta, szépek az összetevői, a dolgát rendesen végzi és nem hagy maga után zsíros érzést de mintha ápolná a bőröm. 
Nagyon remélem, hogy hosszú távon is beválik és akkor nem kell tovább keresgélnem, meglesz a kedvenc arctisztító tejem.

MUA Undressed paletta
Az utóbbi hónapokban kissé hanyagoltam a MUA palettákat, de áprilisban ismét a kezeim közé keveredett ez a paletta (képletesen persze), és ismét elmondhatom, hogy ehhez a palettához nyúltam a leggyakrabban a hónapban. A képen is látszik, hogy több színnél elértem már a pan alját, a világosabb matt barnát nagyon sokat használom satírozásra. Már most az utánpótláson agyalok, mi lesz, ha kifogynak a kedvenc színeim. Azt hiszem elmondhatom, hogy ez a kedvenc MUA palettám!

Catrice pirosító Think Pink
A márciusi bloggertalin kaparintottam meg ezt a pirosítót, aminek nagyon örültem, mert amióta megismertem őket, a Catrice pirosítói a kedvenceimmé váltak. Ez egy erőteljes rózsaszín termék, amivel óvatosan kell bánni, mert könnyen "rajzolhatunk" vele bohócarcot, mert nagyon jól pigmentált. A fiaskók elkerülése érdekében általában azt a trükköt szoktam alkalmazni, hogy a felvitele után az alapozószivacsommal még egyszer átmegyek az orcákon és így tompítok a színén. 

Bár nem a képen szereplő kiszerelést, hanem egy ajakápoló kiürült flakonjába töltött részét, de ugyanezt a terméket használtam nagyon sokat áprilisban. Több nem használt rúzsból és vazelinből készítettem el, majd ahogy az lenni szokott, egy idő után meguntam és félretettem. Most viszont újra előkerült, mert a vazelinnek köszönhetően nagyon jól ápolja az ajkaim, miközben szép színt ad neki ez alá egyáltalán nem kell hidratálni.
Ha vannak nem használt rúzsaitok, szerintem érdemes megalkotni a saját színkombinációtokat! Olyan jó érzés a saját "termékem" használni nap, mint nap :)


Nálatok mik voltak a kedvencek ebben a hónapban?

8 megjegyzés:

  1. Ó, milyen nagyon szeretve van ez az Undressed paletta :-) Mondjuk most büszke voltam magamra én is, mert amikor az összehasonlításhoz elővettem a három Naked palettám, az egyesben már jól látható mélyedéseket fedeztem fel :-) Catrice pirosítót pedig még nem használtam, mindig csak fenem rájuk a fogam, de majd egyszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De korán kelsz Te is a munka ünnepén! :)
      Még mindig nem kapható Nálatok Catrice, vagy csak még nem került sor rá? Mert ha előbbi, akkor az ajánlatom továbbra is él, szólj csak és veszek Neked! :)

      Törlés
    2. De drága vagy!!! Kapható már, csak még nem került rá sor, valahogy soha nem tudok dönteni, hogy melyik is lenne a jó választás elsőre. A kifutó árnyalat pont tetszett volna, de az meg már nem volt, mire mentem. Esetleg van tipped, hogy melyikkel kezdjek? :-)

      Törlés
  2. Az új színt nem nézted? A képek alapján nekem nagyon hasonlónak tűnt a régi, kifutó árnyalathoz, még tanakodtam is, hogy ennek így mi értelme...
    Majd megnézem a pultot, hogy milyen színek vannak még. Ez a Think Pink elég erős szín, magamtól nem biztos, hogy megvettem volna, így nagyon örültem, hogy hozzám került. Ami még nagyon tetszik az az Apricot szín, nagyon kis finom elegáns szín, bár nem tudom, használsz-e ehhez hasonlót

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, akkor majd csekkolom az új színt és az említett Apricot nevűt is, köszi a tippeket! A korán kelésről pedig: szerintem nincs olyan cicatulajdonos, aki sokáig tud aludni :-D A tieid nem szirénáznak fél öt körül, hogy éhen fognak halni?

      Törlés
    2. Nem szerencsére ők megtanulták, hogy amíg mi alszunk, addig nyugi van
      Viszont amint ébredezek, Brandy már a hasamon dorombol, nehogy visszaaludjak :) De csendben vannak, szerencsére, Lali nem nagyon díjazná a hajnali kelést - valószínűleg megérezték :)

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van a pirosítónak. :) A mua palettán látszik, hogy nagyon szereted. :)

    VálaszTörlés
  4. Most én is beállok a sorba a pirosító imádók közé mert csodás színe van! :) A paletta is nagyon szép. És ha már ennyi széped van akkor esetleg egy smink velük amit megmutatsz a blogon? :P :D

    VálaszTörlés