2014. március 17., hétfő

Moyra Gel Look Nr 902



Jelentem, megvolt az újabb üzleti utazás és az ezzel járó némi pluszmunka, ismét jöhetnek a posztok :-)
Kezdésnek egy csini tavaszi körömlakk, amire hétvégén csaptam le és persze azonnal fel is kellett kennem, annyira tetszett!






Ez az első Moyra Gel Look lakkom, az utóbbi időben ugyanis sajnos nem jutottam el fodrászkellékesbe (nálunk csak ott lehet kapni ezeket a lakkokat). Mire eljutottam egy Moyra lakkokat árusító üzletbe, már nem találtam a korábban becélzott színt, volt viszont helyette néhány új tavaszi árnyalat, amik igencsak kellették magukat a pulton. 
A 902-es szín maga a tavaszi vidámság: gyönyörű korall szín piros mikroglitterrel. A lakk az én ízlésemnek kicsit sűrű, izgultam is, hogy ne legyen buborékos, de megúsztam (a középső ujjamon látszik ugyan valami, de ez az időközben besűrűsödött Essence fedőlakknak köszönhető).

kissé bumfordi, frissen töltött körmeim :)


Az ár-érték arány szerintem nagyon jó: 450 Ft-ot fizettem a 12 ml lakkért, ami igen jó minőségű. Egyébként érdemes megnézni az új lakkokat, nagyon szép színek találhatóak az új, tavaszi árnyalatok között! :-)


Próbáltátok a Moyra Gel Look lakkokat?

13 megjegyzés:

  1. De gyönyörű...:D
    Tényleg nagyon "géles" a finise...:D
    És nagyon jól mutat rajtad..:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Nekem a szomszéd, 903-as van meg. :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj de csodás ez a narancsos, krémes árnyalat, nagyon jól áll Neked ez a szín! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. szép intenzív színe van, imádom :)

    VálaszTörlés
  5. Nem próbáltam még mert sehol sem találok :( pedig ezek nagyon bejönnek. Igazából a holo lakkjaik például egyáltalán nem mozgattak meg így nem is kerestem már jó ideje sehol a márka lakkjait de ezek a gél-szerűek pont nekem valók (lennének ha találnék valahol. Azt hiszem jobban rá kell állnom erre a témára...)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépséges, hasonló fényesre száradást eddig csak Avon lakkoknál tapasztaltam. És nagyon tetszik a körmöd így rövidebben!!!

    VálaszTörlés