2014. március 31., hétfő

Elfogyasztottam márciusban



Bár nem voltam túl aktív mostanában, a korábban megvásárolt kence-ficéket folyamatosan használgattam, a kiürült flakonokat pedig szorgalmasan gyűjtögettem. Viszonylag sok terméktől búcsúzom most is, vegyesen vannak olyanok, amelyek visszatérnek majd a fürdőszobámba és olyanok is, amelyektől könnymentes búcsút veszek.





Arc




Anew Ultimate kettős hatású szemkörnyékápoló
Elkezdtem kiselejtezni a nem használt, csak polcon álló termékeket. Szerencsére nincs ugyan sok ilyen, de az az 1-2 termék is kikerül végre a fürdőszobámból. Az egyik ilyen ez a szemkörnyékápoló. Még azelőtt vettem, hogy megtudtam volna, hogy egy kíméletes arckrémmel megspórolhatjuk a szemkörnyékápolót, mert egy jó krém megfelelő lehet a szemkörnyék ápolására is. Sajnos a szememre elhasználni azonban már nem tudtam, mivel a szemem érzékenyen reagált a krémre, csípte, könnyezett tőle. Nem is kentem fel sokszor a szememre, inkább a nyakamat, dekoltázsomat ápolgattam vele. A zsírosabb, arany színű szérumot viszont elhasználni sem tudtam: tele van arany csillámokkal, így viszont még a nyakamra sem szívesen kentem fel. Az üvegcsét viszont megtartom, utazáshoz, vagy icipici dolgok tárolásához jó lesz – a fentiek ismeretében persze nem meglepő, hogy újravásárolni nem fogom. 

Dermofil paszta
Ennek egyszerűen lejárt már a szavatossága. Régen vettem már, de igazából nagyon ritkán van olyan huplim, amelyhez szükség lenne ennek a hűsítő erejére. Ráadásul az utóbbi hónapokban olvastam, hogy a gyulladt bőrnek a mentholra van legkevésbé szüksége, így ma már nem is kenném fel sehova. Kicsit sajnálom, hogy ekkora adagot kell kidobnom, de természetesen ilyen nem fog mégegyszer előfordulni, mert nem veszem meg ismét.

L'Oréal micellás víz
Elfogyott a második flakon micellás vizem is! Egész jól beépült a rutinomba, az arctisztítás végén és tonikként is ezt használtam, megszerettem. Mivel azonban a L’Oréal végez állatkísérleteket, nem fogom újravásárolni, helyette másik micellás vízzel próbálkozom.

Alterra aloe vera nedves törlőkendő
Az abszolút kedvenc, őt bizony minden hónapban újravásárolom. Érdekes, hogy a múltkori bejegyzés után Zsuzsi megkérdezte, hogy mi az értelme ennek a terméknek, miért nem csak vattapamacsokat és vizet használok az arctisztításra. Akkor elgondolkodtam, és leteszteltem, hogy néhány napig nem használom, majd megleltem a választ: azért, mert nekem így sokkal kényelmesebb :)
A sminkem nagy részét ezzel törlöm le: van benne annyi nedvesség, hogy a puha kendővel könnyedén, dörzsölés nélkül tudjam megtisztítani az arcomat. Leszedi a BB krémet, púdert, pirosítót, a szemsmink egy részét. Majd ezután teszek rá kevés arctejet, amivel pedig le tudom törölni a szemsmink maradékát (szemceruza, spirál), ezután már csak a micellás vízhez van szükségem vattapamacsokra. Számomra így sokkal kényelmesebbnek tűnik a procedúra: rengeteg vattapamacsra lenne szükségem enélkül, ráadásul késő délután, de jóval az esti fürdés előtt vízzel viszont nem akarom még megmosni az arcom (az esti fürdés során úgyis mindenképpen bevizezem, az viszont nem tesz jót neki, ha olyan sokszor csapvíz éri). 
Már újra is vásároltam, nélküle nincs arctisztítás nálam.

BRTC C-vitaminos szérum
Az első C-vitaminos szérumom elfogyott… Nem vagyok egy spórolós, három hónap alatt elhasználtam az üvegcsét, másoknál ez valószínűleg tovább is kitartana. A C vitaminos szérum használata teljesen beépült a napi arcápoló rutinomba. Az öregedésgátlás egyik lépése, hogy rendszeresen használjunk antioxidáns szérumot, ezek közül is kiemelkedő a C-vitamin szerepe, ezért is kezdtem el én is ezt használni. Ráadásul a pigmentfoltok halványításában is szerepet játszik ez a hatóanyag. Az tény, hogy amióta a hámlasztásos - c vitaminos rutint alkalmazom, nagyon szépen halványodtak a pigmentfoltjaim. Teljesen nem tűntek el, bár néha az az érzésem, hogy már csak én látom őket (legalábbis az ismerőseim csodálkoznak, hogy mit akarok még halványítani).
Maga a szérum egy halvány sárga, híg folyadék, amit a hűtőszekrényben tartottam, egy pipettával adagoltam néhány cseppet a tenyerembe. A hűtött folyadéknak megvan az az előnye reggelente, hogy ha a vizes arcmosás nem frissített volna fel, ez mindenképpen megteszi :)
Folyamatosan tervezem alkalmazni a C vitamint az arcápolásban, azonban az E-bayen csak viszonylag drágán találtam meg ugyanezt a kiszerelést, ráadásul felleltem egy magasabb koncentrációjú terméket, így most azt vettem meg ehelyett.




Luke szenes pórustisztító tapasz
Őszintén szólva tényleg nem lehet panaszom a bőrömre, de azért mindig kitalálok valamit. Például azt, hogy az orrom úgy lenne igazán szép, ha eltűnne belőle mitesszer. Utálom kinyomkodni őket, mert csak kínozom magam, ráadásul a művelet után néhány napig nagyon hámlik az orromon a bőr. A magyarországi drogériák kínálatát végigpróbálgattam, nem sokat segítettek rajtam, ezért gondoltam kipróbálom, milyen a kínai piac kínálata. Hát sajnos ez sem jött be elsőre, talán ha egy mitesszert kihúzott. Lassan el kell gondolkodnom, hogy mégiscsak az én mitesszereimmel van baj, nem ezekkel a tapaszokkal? No még ráérek ezt kitapasztalni, mert egy tízes csomagot rendeltem, van még bőven tesztelni való.

NeoStrata Pigment Controller (minta)
A bőrgyógyászom adott néhány mintát ebből a termékből, amikor a szokásos anyajegyvizsgálaton voltam és panaszkodtam a megmaradt néhány apró pigmentfolt miatt. Kaptam négy mintát, egy minta két alkalomra elég nekem. Sajnos ennyiből nem tűnnek el a foltjaim, de arra jó, hogy kipróbáljam, milyen érzés is ez a krém a bőrömnek. Az ízlésemnek kicsit híg termékről van szó, egy szárazabb bőrre inkább szérumként használható. Nem rossz, de amikor utánanéztem az árának, nem éreztem úgy, hogy ennyiért ezt nekem mindenképpen be kell szereznem. Persze ha a négy minta után eltűnnének a pigmentfoltok, akkor talán igen, de erre azért kevés esélyt látok. 

Paula's Choice Skin Recovery hidratáló maszk (minták)
Ezek az utolsó minták ebből a hidratáló maszkból. Korábban is elhasználtam néhány mintát, nagyon megkedveltem ezt a terméket. Olyannyira, hogy már meg is vettem belőle a teljes kiszerelést!

Missha Time Revolution Night Repair szérum (minta)
Ez is nagyon tetszett, olyannyira, hogy vettem belőle egy mini, 10 ml-es kiszerelést is. Ebben is van retinol, viszont a bőröm sokkal gyorsabban beszippantja, mint a szilikonos szérumot.



Test




Avon Planet Spa mediterrán olíva testápoló
A bloggertalin szereztem ezt a testápolót. Szerintem egész jó kis termék, megfelelően hidratál, viccesek benne a zöld gömböcskék. Viszont a hatása nálam a következő fürdésig tartott, vagyis ugyanúgy használnom kellett minden mosdás után, mint más testápolókat, az ára viszont emlékeim szerint elég magas volt. Mivel Avon testápolót már nem igazán szoktam venni, ezért semmiképpen sem fogom újravásárolni, de összességében tetszik ez a termék!

Balea Med golyós dezodor
Ez is a selejtezés áldozata lett. Nagyon nem szeretek terméket kidobni, de ez a dezodor nálam olyannyira haszontalan volt, hogy egyáltalán nem éreztem azt, hogy bármi jó is származna a használatából. Nem frissít, dezodorál semmit, egy-két óra múlva mintha semmiféle dezodort nem használtam volna. Inkább csak a diszkomfort érzésre emlékszem vele kapcsolatban. Hiába szépek az összetevői, ő sajnos abszolút bukta lett nálam. 

Balea fürdővarázs "Friss narancs"
Kicsit lassan fogyott el nálam, mert viszonylag ritkán fürdőzöm kádban. Nálam az ilyen termékeknek csak annyi a szerepe, hogy illatosítson és sok habot képezzen a fürdőkádban. Az illata mesés volt, igazi friss narancs illata volt, nagyon megtetszett, ezért valószínűleg veszek még ilyen Badezauber terméket.

Balea tejes-citromos bőrradíros tusfürdő
Emlékeim szerint ezt is Djkaty ajánlására vettem meg, és ő is abszolút bevált! Az önbarnítózás miatt fontos, hogy gyakran radírozzam a bőröm, ez a citromos friss illat pedig sokat dobott a használaton, mert igazán frissítő termékről van szó. 

Balea MED Ultra Sensitive mosakodó hab
A DM-ben a pénztársorban állva figyeltem fel rá, rémlett néhány jó vélemény a Krémmániáról. Otthon persze már bajban voltam, mert nem igazán tudtam, mire is használjam. Az arcomra nem akartam, tusoláshoz viszont jobb szeretek szappant használni. Végül intim lemosónak használtam el. Nem volt rossz, de nem igazán érzem szükségét, hogy még egy ilyen is legyen a fürdőszobámban, így nem fogom újravásárolni. 

Isana orvosi szappan
Nem tudok elszakadni a szappanoktól, én egyszerűen ezektől érzem igazán tisztának magam (mindenkinek van valami fétise). A Baba szappanról lemondtam, mivel felmerültek bennem kétségek, hátha miatta is szárazabb a bőröm. Ezért kitaláltam, hogy keresek egy kímélőbb szappant. A választásom erre esett, végülis nem volt rossz, mert tisztított, és mintha nem is lenne olyan száraz már a bőröm, mint korábban volt, viszont találtam egy másik szappant, aminek a csomagolása szerint 5,5 pH-jú, bőrbarátabb termék, ezért inkább ezt nem veszem meg újra (vagy ha az sem lesz jobb hosszabb távon, majd váltogatom őket) 

Avon Care kakaóvajas kézkrém
A tavalyi év végén felhalmoztam a kézkrémeket, így egy darabig biztosan ezek is szerepelni fognak ezeken a bejegyzésekben. Bár már közel sem a kedvenc kozmetikai márkám az Avon, a kézkrémeiket nagyon szeretem. Sajnos sokat kell krémeznem a kezem, a gyerekkori ekcémából ennyi maradt vissza, hogy nagyon száraz a kezem, minden kézmosás után krémeznem kell, hogy bársonyos maradjon a bőröm. Összességében nagyon szeretem az Avon kézkrémeit, az én igényeimnek tökéletesen megfelelnek. Ha később, miután elfogyott az összes krémem, valószínűleg lecserélem őket, de most még van bőven, így egy darabig őket használgatom.

Avon Care Youth Restore bőrmegújító kézkrém
Ez is egy Avonos kézkrém, de ezt nagyon utáltam. Ritkán találkozom ennyire rossz krémmel, szinte semmit nem hidratált a bőrömön. Ezért testápolóként használtam el. Úgy nem volt olyan szörnyű, de semmiképp nem fogom még egyszer megrendelni.



Haj




Avon Planet Spa török termál hajolaj
Ezt a terméket imádtam, de legfőképp az illata miatt. Hogy minél tovább érezhessem magamon, hajmosás előtti olajpakolásként használtam: olívaolajjal keverve vittem fel a hajamra este, majd reggel lemostam. Ez az éjszakai hajpakolás nagyon bejött nekem: a régebben melírozott hajam puha és fényes. 
Bár már nem is kapható, ha lehetne, akkor sem rendelném újra. Elég önző dolog lenne, ha némi illat miatt félre tudnám tenni az aggodalmaimat az állatkísérletek miatt. Ennyit nem ér meg néhány nyuszi élete, hisz az olívaolaj is segít a hajamon...

Isana száraz sampon
Aki rendszeresen olvas, nem lepődik meg azon, hogy ez a termék ismét szerepel. Minden hónapban elfogy ebből egy palackkal, hisz rendszeresen használnom kell. Sajnos elég gyorsan zsírosodik a hajam, így heti több alkalommal is bevetem ezt a csodafegyvert. Viszont óvatosan kell bánni a mennyiséggel! Ha valaki eltúlozza, könnyen ősz hajú anyókaként mehet dolgozni, még ha szőke is... 
Természetesen már a fürdőben várja a bevetést az utódja. 



Smink, köröm




Avon SuperShock szemhéjalap
Ez sajnos beszáradt. Nem ez volt a kedvenc szemhéjbázisom, de amikor elfogyott az Essence, gondoltam nem veszek újat, hanem elhasználgatom a régieket. Ehhez nyúltam legelőször, de sajnos már későn. Amikor felvittem a szemhéjamra, úgy néztem ki, mint egy öreg anyóka, akinek már lepereg a szeméről a bőr. Felkenve olyan pikkelyesnek tűnt a szem körüli bőröm, mint még soha. Persze ragaszkodó volt a kis galád, alig tudtam letörölni a bőrömről, de neki sajnos annyi, ki kellett selejteznem. 

Essence Better Than Gel Nails High Gloss fedőlakk
Felváltva használom a Seche Vite fedőlakkal, de sokszor féltem a másikat, hogy nehogy túl gyorsan elfogyjon, így inkább ezt használgattam. Sajnos a rossz "szokását" megőrizte, ez is gyorsan besűrűsödött, de egy kis lakkhígító segített és néhány hétig még tudtam használni. 
Vannak hibái, de kategóriájában nálam még mindig verhetetlen, így biztosan újraveszem még!

Moyra körömbőrápoló olaj
Milyen jó, hogy lehet külön olajat vásárolni a körömágybőr ápolására is! :-)
No és ha lehet, akkor az ember lánya meg is veszi :-)
Kellemes illata van, szépen ápolja a bőrt és nem is drága - ettől a fajta terméktől nem is várok többet. Sajnos kicsit keveset használtam, ezért a legvége megromlott, de ettől függetlenül újravásároltam. Ezúttal azonban csak egyet vettem: egy másik üvegcsébe öntöttem át belőle, így otthon és az irodában is van egy kicsi, hamarabb elfogy és nem fog megromlani. 

Iseree "vatta"korongok
Mindig elfelejtettem félretenni a csomagolást, pedig folyamatosan ezt használom. Talán van ennél puhább korong, de ez sem vészes, nekem megfelel. Az arcom micellás vízzel való áttörlésére valamint körömlakklemosásra használom őket. 
Már újra is vásároltam. 



Száj




Listerine Stay White szájvíz
Ma már nem is tudom, hogy régebben hogyan tudtam szájvíz nélkül létezni. Enélkül nem érzem teljesen tisztának a szám, minden fogmosás után használom. Nem volt könnyű dolgom megfelelő szájvizet találnom, mivel általában minden fogápolási termékbe tesznek flouridot. Ebben szerencsére nincs, így elkerülhetem a kiütéseket a szám körül. Bár meg kell valljam, eleinte nem volt egyszerű használni, kihívást jelentett fél percig a számban tartani, ma már ez nem okoz problémát.
Az utódja már el is foglalta a helyét. 


Ti miket használtatok el ebben a hónapban? Próbáltátok valamelyiket a fentiek közül?

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem fogyott el gyorsan a C vitaminos szérumod, én 1 hónapja és 1 hete használom, és majdnem a fele hiányzik már :/ Pedig nem locsolgatom vele az arcomat, 3-4 cseppet használok; így drága mulatság lesz sajnos :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy Te is szeretted a citromos testradírt! Nálam továbbra is abszolút kedvenc, bár most az almás-fahéjas verzió is mellette áll a dobogón :-)

    VálaszTörlés