2014. február 9., vasárnap

Manikűrvadász - Szülinapi különkiadás



Ma a Manikűrvadász igazán különleges, szülinapi különkiadásával jelentkezünk. Annyiban különleges a mai forduló, hogy nem a jelentkezők blogjaiból lett sorsolva számunkra, hanem külföldi blogot választott ki számunkra a "gép". Az eredeti sorsolást itt láthatjátok, érdemes megnézni, mert nagyon sok érdekes blog szerepel!





Ezúttal Mel blogját, a Nail and Polish blogot kaptam páromul, amit korábban nem ismertem. Részletesen átnéztem a blogot, végül erre a geometrikus manikűrre esett a választásom:




Mivel továbbra sem szeretek kézzel rajzolni, cselhez folyamodtam. Este egy nylon irattartóra felkentem a lila lakkot, majd másnap száradás után az így nyert szilárd körömlakkból kis háromszögeket vágtam, amit a még nedves kék alaplakkra applikáltam fel. Így szabályosabb háromszögeim lettek, mintha kézzel rajzoltam volna (viszont utólag úgy látom talán kisebb háromszögeket kellett volna vágnom).


Ilyen lett az én variációm:




A használt lakkok:
Miss Sporty Nail Expert Base & Top Coat
Aden Cosmetics Nr 30 (világoskék)
Essence Colour & Go Of My Glitter! (Nr 133)
Avon SpeedDry+ 30 Strawberry
Essence Better Than Gel Nails High Gloss Top Sealer


Nézzétek meg a többiek alkotásait is! 




20 megjegyzés:

  1. Pancsi, nagyon jót sikerült alkotnod, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, szerintem nagyon jó lett! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. szuper lett, jobban tetszik, mint az eredeti! és ötletes a megoldás is :)

    VálaszTörlés
  4. Jobb lett, mint az eredeti ! Nagyon szép :))

    VálaszTörlés
  5. A Tiéd sokkal jobb lett, mint az eredeti!:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Tiéd még jobban is tetszik :D

    VálaszTörlés
  7. De nagyon jól áll Neked ez a színvilág! Nagyon tetszik, szép kivitelezés :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép színeket variáltál, sokkal jobban tetszik, mint az eredeti. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy, igazán szép kivitelezés!

    VálaszTörlés
  10. nekem is jobban tetszik a tiéd, mint az eredeti! : )

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik! :) Szerintem így pont jó volt a háromszögek mérete. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag beismerem, igazad volt. Kipróbáltam kisebb háromszögekkel is, de úgy már nem volt az igazi.

      Törlés
  12. Köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik! :-)

    VálaszTörlés