2014. február 4., kedd

Manikűr ötletek Bálint napra 1.



A február beköszöntével elkezdtem különböző Bálint napi manikűröket nézegetni. Az év legromantikusabb hónapjában mi másról is lehetne szó, mint a szerelemről, szeretetről Bár mi konkrétan nem ünnepeljük a Bálint napot, ettől függetlenül gyakran meglepjük egymást apróságokkal, édességekkel – ezt a manikűr témát ettől függetlenül nem hagyom ki :-)
Pinteresten, Google-ban sok-sok remek ötletet lehet látni, én néhányat még régebben lementettem, mint megvalósítandó ötletet, ezekből szoktam (mai divatos szóval élve) inspirálódni.



A mai manikűrömhöz az Avon egy általam eddig keveset használt lakkját használtam, mégpedig a Modern Mauve árnyalatot (régi szín, ma már sajnos nem látom a katalógusban), ami egy nagyon finom, visszafogott nude szín némi irizáló lila fénnyel.
Előző nap egy nylon irattartóra (amit sokan csak „bugyinak” hívnak) felkentem egy kevés halvány rózsaszín lakkot, majd erre jött az Essence fekete és fehér repedezős lakkja. Egy nap száradás után szív formájú kivágóval kivágtam a mintákat, majd a lakkozás után a még nedves lakkra rásimogattam a „matricákat” végül fedőlakkal lezártam. 



Szerintem nagyon egyszerű, kézügyesség sem kell hozzá. Nem feltétlenül kell repedezős lakkal készíteni (bár így olyan szétszakadt szív hatása van), az alapszíntől elütő színes lakkal is szépen működik (sőt, ha valaki tud szépen vágni, akkor még a lyukasztóra sincs feltétlenül szükség). 




A használt lakkok:
Miss Sporty Silky Base & Top Coat (alaplakk)
Avon SpeedDry+ körömlakk Modern Mauve
Essence Nail Art Cracking Top Coat fekete
Essence Nail Art Cracking  Top Coat fehér
Essence Better Than Gel Nails High Gloss Top Coat



Ti milyen manikűrt alkottok Bálint napra?

12 megjegyzés:

  1. Tetszik, azért mert nincs benne piros :)
    Ma én is szívecskés mintával nyomdáztam, a színek pedig a férjem kedvenc körömlakkszínei voltak, hétvégén majd a blogon lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Mostanában én is inkább rózsaszínben gondolkodom, ha Bálint napi manikűrről van szó.
      Épp tegnap nézegettem a körömnyomdáimat, hogy mennyi szívecskés mintám van, én is bevetem őket a következő napokban :-D

      Törlés
  2. Jaj de jó! Nagyon tetszik! :) Ez egy szuper felhasználási módja a repedezős lakknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Teljes körmön én is soknak érzem a repedezős lakkot, de így tetszik :-)

      Törlés
  3. Jajj de milyen jó ez az ötlet! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik! :)
    Lehet én is alkotok valamit jövő héten! :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik, hogy ilyen visszafogott. Elegáns, mégis romatikus <3

    VálaszTörlés
  6. Ki kell próbálnom ezt a bugyis megoldást, olyan, mintha matrica lenne a két szív :) Jók a színek is, szép lett!

    VálaszTörlés
  7. Hú ez nagyon jó ötlet és a végeredmény is nagyon tetszik. Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés