2014. február 27., csütörtök

Februári Top 5



Eltelt egy hónap, hozom a február havi 5 kedvenc termékem. Ebben a hónapban egy arcápoló és egy testápoló terméket választottam, a többiek ismét smink termékek :-)





Paula’s Choice Weekly Treatment 10% AHA
Bár mindenkinek más válik be a kémiai hámlasztók közül, de ha tehetném, azt mondanám, hogy 10%-os AHA-t mindenkinek! :-)
Ha nem használom az 5%-os AHA-t, akkor a bőröm bírja a heti kétszeri felvitelt, amellett már túl sok lenne a jóból, így jelenleg hetente egyszer használom, nehogy túlhámlasszak (viszont ha elfogy az 5%-os, lehet azt nem is fogom újravásárolni, inkább csak ezt használom heti két alkalommal).
A hatása szerintem fantasztikus! Mivel viszonylag erős, igazán érezhető a hatása. Amikor felkenem, itt-ott csipked ez elején, de ennél jobban egyáltalán nem bántja a bőröm, nem pirosodik ki a használata után, vagy ilyesmi. Amire nagyon kell figyelnem, hogy több hidratálót kenjek fel miután lejárt a hatóidő, mert ha elspórolom a hidratálót, akkor bizony másnap igen húzódik az arcbőröm. Emiatt inkább hétvégén (péntek vagy szombat este) kenem fel, így másnap is van időm alaposan hidratálni a bőröm. 
No de ami a lényeg, hogy hihetetlenül puha az arcom a használat után. Érezhető, hogy mennyire felfrissült, bársonyos tapintású lesz! Bár nemcsak ennek tudom be, de a pigmentfoltjaim látványosan csökkentek, amióta ezt is használom (sajnos teljesen azonban nem múltak el, emiatt fontolgatok egy erősebb retinol kúrát, viszont már előre sajnálom, hogy akkor nem használhatom ezt).


Avon kakaóvajas testápoló
Kicsit lusta voltam a télen, bár elég száraz a bőröm, gyakran elcsaltam a testápolást fürdés után, ami sajnos az én bőrömön már másnap meglátszik. Ennek következtében gyorsan beszívódó, de mégis erősen hidratáló testápolóra volt szükségem, így nagyon megörültem, amikor kipróbáltam ezt a terméket és kiderült, hogy ez valóban olyan.
Sűrű krém, melynek isteni illata van és tényleg nagyon jól hidratál anélkül, hogy zsíros érzetet hagyna maga után - csak azok a fránya állatkísérletek ne lennének Avonéknál :( 


Sleek Pomegranate pirosító
Érdekes, hogy néhány éve még nem érdekeltek túlzottan a pirosítók, most viszont már szinte utcára sem lépek ki egy kis pirosító nélkül. A natúr sminkemnek is abszolút kötelező része a BB krém és a szempillaspirál mellett a pirosító. 
A Pomegranate szín volt a második pirosítóm a Sleektől, amit azóta már követett még egy szín és biztosan bővülni fog még a kollekcióm. Ezek a termékek ráadásul hihetetlenül pigmentáltak, szinte csak feléjük tartom az ecset fejét és már elég is az a mennyiség, ami az ecsetre került. Kicsit megijedtem, amikor először megláttam, mert bár tudtam, hogy nem világos szín, mégis kicsit sötétnek láttam. Viszont keveset felvive nem túl sötét az időközben eléggé kifehéredett bőrömön sem (ami már azért is jó dolog, mert tavaszra hozzávilágosodom a Rose Gold pirosítóhoz is)


Lovely Pump Up spirál
Bár régebben már említettem ezt a spirált is, mint nagy felfedezést, egy ideig mégis mást használtam. Azonban amikor megtudtam, hogy az Avon ismét (vagy mégis) végez állatkísérleteket, úgy döntöttem, hogy nem vásárolom újra a spiráljukat, inkább megveszem újra ezt. Olcsó és szerintem nagyon jó kis termék! Persze csodát nem kell tőle várni, de szerencsére nekem nincs is rá szükségem, egész hosszú pillákkal áldott meg a természet. Egy kis tuning viszont nekik sem árt, így előszeretettel használom ismét ezt a spirált.


Catrice All Matt Plus púder
Régebben utáltam púdert használni: úgy éreztem, hogy nincs rá szükségem, nem fénylik az arcom, alapozót sem nagyon szoktam használni. Ha tehetném most sem használnék, de mivel a Catrice BB krémem kissé fénylik az arcomon, ezért jobban érzem magam, ha viszek fel egy keveset.
A Catrice púderecsetével viszem fel, de szigorúan csak egy keveset, mert ha túl sok lesz, megáll a por az arcpihék végén és azt a látványt nagyon nem szeretem. Szépen mattan tartja az arcom, olyannyira, hogy nem kell újrapúdereznem nap közben (nem is hordom magammal).



Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban?

9 megjegyzés:

  1. Amúgy az Avonnál mi ez a kísérletezünk/nem kísérletezünk balhé? Csak mert én leragadtam ott, hogy a katalóguson ott a nyuszika :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, gondolom sokan erre emlékeznek...
      De sajnos a nyuszika egy ideje már eltűnt a katalógusról... Úgy tűnik, hogy nem volt teljesen igaz az, hogy nem végeznek állatkísérleteket. Illetve lehet, hogy ők maguk nem, de ha a beszállítóik igen, vagy csak a készterméket nem kísérletezik állatokon, akkor már nem igaz, hogy állatkísérletmentes a márka.

      Törlés
    2. Kár :/ Jó én nem vagyok ilyen nagyon durván zöld ilyen szempontból, de szerintem sokszor fölöslegesen kínozzák az állatokat, illetve ha már muszáj kísérletezni, mert néha nyilván elkerülhetetlen, akkor is bánjanak emberségesen az állatokkal a lehetőségekhez képest. Pl. ha valamelyiknek valami baja lett gyógyítsák meg és adják örökbe. Persze gondolom ez túl utópisztikus, mi? :(

      Törlés
    3. Az a bosszantó az egészben, hogy már közismert, hogy nem is igazán jó az eredménye az állatokon tesztelésnek, mert az emberi szövet nagyon különbözik pl a nyuszik fülétől. A normális cégek már inkább emberi szöveteken tesztelnek, mert ennek eredménye sokkal megbízhatóbb.
      Azt megértem, hogy pl gyógyszerek kifejlesztéséhez használnak állatokat, de a kencék azért nem olyan létszükségletek, nem kellene ezzel állatokat bántani.
      Egyébként én sem vagyok durván zöld, látod még mindig sok Avonos cuccom van, de szép lassan leépítem ezeket, mert hiába mondogatom, hogy szeretem az állatokat ha közben pedig ilyenekre nem figyelek.
      Jó az ötleted, de itt a hangsúly az állatok kínzásán van, azt kellene mérsékelni.

      Törlés
    4. Igen én is a gyógyszerekre gondoltam, hogy talán ott néha elkerülhetetlen az állatkísérlet, de a kozmetikumoknál inkább több természetes összetevő jó lenne nem újabb mű dolgokat kikísérletezni védtelen állatok kárán :/

      Törlés
  2. Az avonos kakaóvajas dolgok közül kézkrémem van, és imádom...
    Azzal a pirosítóval meg én is szemeztem nagyon sokáig...:/
    Még igazából nem is tettem le róla...:D
    Olyan szépnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép is!
      Hozok majd róla színmintákat és akkor meglátod :)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a pirosító!
    A szeplőim miatt én is szemezek a hámlasztókkal, de még nem mertem belevágni. Jelenleg Avon szérumot használok rá, viszonylag halványak most a szeplőim, sosem voltak még ennyire halványak, de közel sem vagyok elégedett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem, ha szeplős vagy, akkor nemcsak a kémiai hámlasztásra kell figyelni, hanem a fényvédelemre, mert a napocska nagyon sokat tud rontani a helyzeten.

      Törlés