2014. január 17., péntek

Vegyes zsákmány az új év első heteiből



Úgy látom szeretitek a zsákmányos bejegyzéseket, így jöjjön ma egy ilyen. Az utóbbi időben megérkezett néhány, még tavaly rendelt csomagom (a téli kívánságlistám részei), valamint vettem egy-két dolgot a kezdődő leárazásokon is. Ilyenkor általában addig gyűjtögetem őket, amíg nem fotózom le őket, addig nem nyúlok hozzájuk, és most már nagyon viszket a tenyerem, így e bejegyzés apropóján gyorsan le is fotóztam mindent.









iHerb – Plus White 5 Minute fogfehérítő készlet
A Krémmánián olvastam először erről a fogfehérítő készletről, és mivel ezen a téren kihívásokkal küzdök, gondoltam teszek egy próbát, hisz ha működik, sokkal olcsóbban megúszom a fogfehérítést, mint ha orvossal csináltatnám. Első körben három készletet rendeltem, mert az Emberem is rákattant a témára, és úgy számoltam, hogy ennyi az, ami még átcsúszik a vámfizetési határ alatt.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hatásos lesz-e!



Missha Time Revolution Night Repair szérum minták
A pigmentfoltokra mindenképp akarok egy retinolos szérumot használni. Meg is vettem a Paula’s Choice retinolos szérumát, viszont néha úgy érzem, hogy nem esik jól a bőrömnek ennyire szilikonos szérumot használni. Nem vagyok rá allergiás, nem is tartok tőle, sőt pattanásaim sem lesznek tőle, csak annyira tömény szilikon, hogy nem esik jól mindig ezzel kenni a képem. Ildi ajánlotta ezt a szérumot, így rendeltem belőle mintát, 10 db-ot (felét már el is használtam).
Ezt sokkal kellemesebb az arcomra kenni, mert bár ebben is van szilikon, víz alapú szérum, gyorsabban be is issza a bőröm.
Valószínűleg rendelek belőlük nagyobb kiszerelést és felváltva használom majd a PC szérummal.




Sleek Rose Gold pirosító
Ezt egy nagyon kedves olvasómtól kaptam (nem tudom, hogy a nevét kiírhatom-e, úgyhogy nem teszem). Ez is szerepelt a decemberi kívánságlistámon, majd ő jelentkezett, hogy neki megvan, de nem használja, mert nem illik az ő bőréhez, így elküldte nekem ajándékba (még egyszer nagyon köszönöm!).
Nos, még én is ismerkedem vele, eddig inkább highlighterként használtam, de nagyon tetszik a színe!



Maybelline Color Tatto Barely branded
Már számtalan alkalommal áradoztam a Color Tattookról, és őszinte fájdalmam (volt), hogy hozzánk nem hoztak be egy olyan alapszínt, mint a bézs. Sokat nézegettem az E-bayen, de drágálltam a szállítási költséget, ami legalább annyi volt, mint maga a krémes szemfesték (no igen, ha az ember lánya free shipping-hez szokott). 
Anno még Ági is felajánlotta, hogy körülnéz Olaszországban és ha ott kapható, akkor vesz nekem (ekkor egyébként nagyon meghatódtam, hogy a kívánságlistámmal kapcsolatban két ilyen nagylelkű felajánlást is kaptam). Sajnos egész Európában nem listázták ezt a terméket, így maradt az E-bayes rendelés, ami szerencsésen ide is ért :-)




Jessup ecsetkészlet (Sigma hasonmások)
Év végén olvastam egy blogon ezekről az ecsetekről, amelyekről azt írták, hogy egész jó minőségű Sigma hasonmás ecsetek. Már régóta nézegettem a Sigma ecseteket, de az a két készlet, amit kinéztem, bizony 30 ezer ft lett volna (vagy talán még több). Már sokszor elgondolkodtam, hogy össze kellene gyűjteni az árát és megvenni, hisz nem kell erre költeni minden évben, de valahogy mégis húztam a szám a dologra. Nyilván ha profi sminkes lennék és másokat is sminkelnék, más lenne a helyzet, de így bizony sokallok ennyi pénzt kiadni 8-10 ecsetre.
Így néhány nap gondolkodás és utánaolvasás után megrendeltem ezt a készletet, ami épp tegnap érkezett meg, így egyelőre még nem tudtam kipróbálni.
Annyi problémám van az ecsetekkel, hogy a csomagot kinyitva rettenetesen büdös műanyag-szag csapta meg az orrom. Otthon gyorsan kicsomagoltam őket (mindegyik külön-külön be volt csomagolva) és kitettem szellőzni a polcra. A kezemen próbálgattam, nagyon puhának, ugyanakkor tömöttnek tűnnek, bízom benne, hogy jók lesznek. 
 2*5 db ecsetből áll a készlet, a Sigma Synthetic Essential Kit mintájára: 5 nagyobb arcra használatos ecset és 5 db kisebb ecset, amelyet a szem alá illetve az arc kisebb részeire tervezek használni.




Missha M Signature Real Complete BB krém #23 (20g)
Ezt is még év végén rendeltem meg, hirtelen felindultságomban, de most kicsit elbizonytalanodtam. Azt hittem gyorsabban fakul majd a bőröm a mű és az igazi napfény teljes mértékű mellőzésétől, de a 23-as árnyalat is világos még mindig. 
Természetesen nem kér enni a polcon, így kivárok, hátha később majd tudom használni (esetleg keverve egy sötétebb BB krémmel).




Catrice kifutó termékek
Azt hiszem sikerült épp időben elcsípnem a veszprémi Catrice leárazást, mert szinte mindent meg tudtam vásárolni, amit szerettem volna. Nem volt még túl sok Catrice termékem eddig, de még tavaly eldöntöttem, hogy mivel annyi jó véleményt olvasok a márkáról, idén kicsit több figyelmet szentelek nekik. Ezért a leárazások során is inkább ezekre a termékekre koncentráltam.
Szinte csak jó véleményt olvastam a Prime & Fine highlighterről, már korábban kinéztem magamnak. Aztán amikor olvastam, hogy ez is a kifutó termékek között lesz, gondoltam kockáztatok és megvárom a leárazást, hátha így meg tudom csípni olcsóbban. Nos, szerencsém volt, az utolsót hoztam el a drogériából :-)
Úgy érzem mostanában egészen rákkattantam a pirosítókra. Épp decemberben vettem egy másik Catrice pirosítót (ami épp kifutó most), de szerettem volna kipróbálni egy ilyen több színűt is, mint a Multi Colour blush Iced Caramel Macchiato. Nem kis harcot vívtam a Rossmannban, mert nagy nehezen tudtam csak kibányászni az utolsó érintetlen darabot a műanyag állványból, de kitartó voltam és a harc meghozta gyümölcsét, tényleg ez a szín csücsült ott érintetlenül.
Egy időben nagyon sok blogon lehetett olvasni a C’mon Chameleon monoról. Tetszett is, meg nem is, többször visszatettem a polcra, mert nem tudtam eldönteni, hogy kihasználnám-e vagy sem. Amikor olvastam, hogy bizony ezt is kivonják a forgalomból, a döntés gyorsan megszületett:  ha találok a polcokon, hazahozom. Nos, találtam :-)
Korábban sosem volt még Catrice quattrom. Mostanában inkább a nagyobb palettákra koncentráltam és a teljes árat soknak éreztem annak tükrében, hogy máshol 12 színt mennyiért kapok. Most úgy döntöttem, hogy üsse kő, egyet hazahozok és kipróbálom én is, milyen a minőségük. A Before Or After Eight? elnevezésű színösszeállítás jött velem haza, kíváncsi vagyok, mennyire válik be nekem.
Nagyon szerettem volna a szőke hajra készült szemöldökceruzát is, de azt már egyik üzletben sem láttam. Annyira nem bánom, mert az utóbbi napokban elkezdtem ceruza helyett szemhéjpúderrel kicsinosítani a szemöldököm és nagyon tetszik az eredmény, maradok ennél illetve valószínűleg beruházok inkább egy szemöldökformázó szettbe. 


Essence kifutó termékek
A DM-ben jártamkor láttam, hogy ott már elkezdődött a leárazás. Itt nem néztem ki semmit a kifutó termékek közül, így tényleg csak azért néztem át, hátha valami mégis kiabál, hogy haza kell vinned engem…
A Sun Club bronzosítóról egész pozitív vélemények voltak a Krémmánián, így elhoztam egyet a szőkéknek készült darabokból. Óriási ez a bronzosító, ha beválik, valószínűleg egész életemben nem kell újat vennem (no nem mintha megállnám :-D
Metal Glam termékekből korábban egyet sem vettem. Viki azonban mutatott színmintát a Miss Tangerine nevű árnyalatról, ami tetszett, így még egy ilyen bekerült a kosaramba.




Vegyes Rossmann-DM zsákmány
Égen-földön (szinte) kutattam a Lovely Snow Dust homoklakkok után. A legjobban a fehér színre vágytam, naná, hogy csak azt nem tudtam megvenni. Sikerült viszont lecsapnom az ezüst és az arany színre (és nem adom még fel a keresést). Ezek is nagyon tetszenek, szinte minden manikűrömbe beépítem mostanában a homok lakkokat :-)
A BHA hámlasztó szépen tisztítja a bőrt, azonban az orromon lévő mitesszerek nem csökkenek a hatására. Próbáltam kézzel kinyomkodni őket (egy alapos gőzölés után), szépen sikerült is, azonban az egész orrom lehámlik ilyenkor egy-egy művelet után, amivel viszont nem szeretek az utcára menni. Bár régebben nem volt túl nagy sikerélményem az ilyen tapaszokkal, most úgy döntöttem, adok nekik még egy esélyt, mégiscsak egyszerűbb módszer, ezért hazahoztam a Rival De Loop pórustisztító tapaszát.
Nem rajongok a púderekért, valószínűleg mert sosem találtam meg a számomra megfelelőt. Mostanában ismét hiányérzetem támadt, hogy kellene egy jó púder. Lehetőleg áttetsző, szép INCI-s púdert szerettem volna, ezért esett a választásom az Alverde áttetsző púderére – bízom benne, hogy ő lesz az igazi.
A Lovely Curling Pump up szempillaspirált nagyon szerettem régebben, most eszembe jutott, így ismét megvásároltam. Jó kis spirál ez!




Paula’s Choice
Mióta megismerkedtem a PC termékekkel, minden hónapban leadok egy megrendelést, hogy szép lassan átalakítsam a bőrápolási rutinomat. Nagyon tetszenek ezek a kozmetikumok, nagyon jó minőségűek, tele csupa jóságos összetevővel. Ami pedig különösen jó, hogy nem kell semmiből ismeretlenül megvásárolni a nagy kiszerelést, mivel kaphatóak belőle minták. Mivel nem olcsóak ezek a termékek, ez azért is jó, mert akkor is tudjuk használni őket, ha nem tudjuk megvenni a teljes, nagy kiszerelést mindenből egyszerre.
Ezúttal a 2%-os BHA Lotiont és a Skin Recovery hidratáló krémet vásároltam meg.
A BHA hámlasztó kiválasztása tartott a legtovább. Ebből a hámlasztóból ugyanis kétféle erősség (1% és 2%), valamint három (vagy négy?) féle kivitel kapható (liquid, gel, lotion). Először túl soknak éreztem a lotiont, bár elvileg ez a megfelelő az én bőrtípusomra. Majd kipróbáltam a gélt és a liquidet is, azonban mindkettő szárított. Ezután újra kipróbáltam a lotion mintát, és rá kellett jönnöm, hogy jó szokásomhoz híven eleinte valószínűleg túl sokat kentem belőle, mivel finoman adagolva a mennyiséget már tökéletesen jó volt a bőrömre, ezért ennél maradtam. 
Bár nappal is kell a hidratálás, akkor nem esnek jól a nehezebb krémek. Éjszakára viszont még a retinol szérum után is szükségem van egy tartalmas hidratálóra. Bár nagyon szeretem a gyógyszertári krémemet, de úgy éreztem, hogy olyan krémet szeretnék használni, amiben több hasznos összetevő is van, nemcsak hidratál, de tartalmaz antioxidánsokat. peptideket, gyulladáscsökkentőket is. A minták kipróbálása után a választásom a Skin Recovery bőrregeneráló hidratálóra esett a választásom, ezért ez lett az arcápoló rutinom újabb megtalált eleme és őt rendeltem még meg ebben a hónapban. Érdekes, hogy ugyanebből a családból a fényvédőt is tartalmazó hidratáló hihetetlenül nehéz, már-már eldolgozhatatlanul sűrű krém, nagyon nem éreztem jól magam vele, ez viszont sokkal könnyebb, azonban megfelelően hidratáló krém, ráadásul a szemem is elviseli, ami bizony nagy szó. Ha eddig nem említettem volna, a PC termékek egyik nagy előnye ugyanis, hogy nem tartalmaznak olyan irritatív összetevőket, amelyek zavarnák a szemkörnyék érzékeny bőrét, ezért használhatóak szemkrémként is. Természetesen nem árt próbálgatni, mert egyéntől függ, hogy mit bír ki a bőre, de úgy tűnik, hogy én szerencsés vagyok, mert mind a nappali krémem, mind az éjszakai krémet kenhetem a szemem köré. 
A krémek mellé rendeltem mintákat a hidratáló pakolásból. Ezt főleg a 10%-os AHA hámlasztás után használom, mert úgy vettem észre, hogy akkor nagyon nagy szüksége van a bőrömnek a hidratálásra (nagyon megérzem másnap, ha nem hidratáltam utána bőségesen). A hétvégi erősebb AHA után be is vetem, ha beválik, akkor pedig őt is megrendelem majd később nagy kiszerelésben.
Valamint kaptam mintát a Skin Recovery lemosóból is. Ennek is nagyon örülök, kíváncsi vagyok, mit tud, de azt hiszem, az arctisztítás tipikusan az a lépés, aminél nem fogom lecserélni a bevált termékemet PC-re. Osztom ugyanis azt a nézetet, hogy mivel az arclemosó csak nagyon rövid ideig „tartózkodik” az arcomon, ebből nem feltétlenül kell drágábbat vásárolni. Mivel nekem amúgy is bevált a szuperolcsó gyógyszertári mosdókenőcs, nem fogom lecserélni.




Avon
Majdnem kifelejtettem, hogy megérkezett az idei első Avon rendelésem is. Mivel kifogytam a kézkrémekből, főleg ezekből rendeltem. A képről hiányzik a kakaóvajas krém, mert azt már be is vittem az irodába. Emellett rendeltem még négy darabot a szokásos glicerines kézkrémből, ezek nálam egész gyorsan fogynak, így nem árt feltankolni belőlük. Ha pedig kakaóvaj, akkor mindenképpen ki szerettem volna próbálni az új kakaóvajas testápolót is. Illetve érkezett még egy SuperSock spirál is – ebből is mindig szoktam rendelni, ha akciós, elfér a fiókban és enni sem kér. 
A hónap második felében már biztosan nem fogok ilyen sok dolgot vásárolni, mert nem igazán van szükségem túl sok újdonságra, inkább tesztelgetni, próbálgatni kell az újdonságokat. Sőt, erősen gondolkodom egy rövid körömlakk-stopon is, mivel felhalmozódott több lakk, amit még ki sem próbáltam, ez pedig határozottan nem jó. Így megpróbálok nem vásárolni új körömlakkot az új szortiment megérkezéséig (sőt, akkor is a lehető legkevesebbet, csak amiről már hallottam/olvastam jó véleményeket). Viszont kivételt képez ez alól a tiltás alól a Lovely fehér homok lakkja, mert azt már régóta vadászom az üzletekben.



Ti vásároltatok már kozmetikumot idén?

14 megjegyzés:

  1. hu de örülök,hogy megérkezett a Maybelline.... :) alig várom hogy írj majd róla :)

    VálaszTörlés
  2. Hétfőtől a Rossmannokban snow dust lakkokat lehet kapni akciósan, én még az aranyat és a fehéret vadászom,úgyhogy nyitáskor ott lesz a helyem. Az Avonos kakaóvajas testapolójáról írsz majd bővebben?

    VálaszTörlés
  3. Szuper dolgokat vettél! : ) A CT nálunk (Németben) rengeteg színben elérhető a Dm-ben, ha még esetleg valamelyik tetszene, akkor szívesen megnézem Neked, ha gondolod! :)

    VálaszTörlés
  4. De szép dolgokat vettél :) Különösen a catrice quattro és a Color tattoo tetszik :) Lesz róluk külön bejegyzés majd?

    VálaszTörlés
  5. Hű, mennyi szuper dolog! A tízdarabos ecsetkészlet már nálam is kívánságlistás egy ideje, de egyelőre csak a laposat rendeltem meg, és meglátjuk, hogyan alakul a március anyagilag, de már nagyon várom, hogy a kosaramban landoljon a teljes készlet :-)

    VálaszTörlés
  6. Pancsi, ha gondolod megnézem Neked a fehér Lovely lakkot Dorogon, én megvettem a héten :), de megsúgom, hogy tudok egy blogot, ahol hamarosan meg lehet majd nyerni...:) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Réka, köszönöm a felajánlást, de számomra is hihetetlen módon, ma sikerült megvennem a fehér lakkot! :-)

      Törlés
  7. Szuper dolgokat vettél, persze leginkább a CT-ra vagyok kíváncsi :P

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó dolgokat vettél. :) Az Essence és Catrice termékekre vagyok leginkább kíváncsi. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó dolgokat vettél. :) A Rossmann-os mitesszer eltávolító tapaszt én is használtam már, de nekem nem jött be. :( Nem szedett ki semmit, viszont annyira irritálta a bőrömet, hogy csupa vörös lett, és viszketett tőle sokáig. :(

    VálaszTörlés
  10. A fogfehérítő szettről majd mindenképp írj kérlek, hogy mennyire vált be, mert már én is kerülgetem egy ideje ezt a terméket, de félek, hogy nem túl hatásos..
    A kis Sigma hasonmásokra is nagyon kíváncsi vagyok :)
    Én már lassan kezdek ott tartani, hogy a leárazások alatt nem megyek drogéria közelébe, mert akárhányszor betévedek, mindig megveszek egy rakat akciós cuccot és ez nem tesz túl jót a pénztárcámnak.

    VálaszTörlés
  11. Pancsi, a pláza-Rossman-ban épp ma vettem fehér Lovely-t, még volt belőle. A Chameleon-ból pedig már két darabom is van, az elmúlt héten minden nap! ez volt rajtam. Én sem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem, de nagyon rá vagyok kattanva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves vagy, épp ma voltam én is a Pláza Rossmannban és tudtam is venni fehér homok lakkot, így megvan nekem is a teljes készlet :-)
      Ez a Chameleon tényleg különleges szín!

      Törlés