2014. január 2., csütörtök

Téli manikűr



Az utolsó manikűrvadász alkalmával elkapott az ihlet, hogy készítsek téli manikűrt. Viszonylag ritkán viselek kék körömlakkot, de ilyenkor télen annyi ötlet alapja ez a szín, hogy ilyenkor szívesen nézegetem ezt a színt a körmeimen. 
Néha felmerül bennem az igény bonyolultabb manikűrök készítésére, hogy ne csak egy színből álljon a körömlakkozás. Ilyenkor előkerül a szivacs, a körömnyomda (ihlethiány esetén a Youtube) és megpróbálok valami díszesebbet alkotni. Most is egy ilyen manikűrt hoztam Nektek!




A szivacsos átmenet készítése jól szokott sikerülni, amióta ráéreztem az ízére, így ismét ehhez nyúltam. Szerintem akkor lesz szép az átmenet, ha legalább három színnel dolgozunk, így az alap világoskék felvitele után három különböző árnyalatú kékből készítettem átmenetet a körmeimre. Az apró csillámokat egy régi Color Trend fedőlakk adta, amely kicsit sötétített is a lakkozáson. 



A színek száradása után pedig jöhetett a körömnyomda! Mostanában kicsit hanyagoltam a dolgot, mert nem indig sikerült túl jól a nyomdázás - kezdem sejteni, hogy azért, mert túlságosan rányomtam a párnát a mintára... 
Így most elhatároztam, hogy újra gyakorolni fogok, mert igazán egyedi manikűröket lehet készíteni körömnyomdával (és mert megfogadtam, hogy csak akkor rendelem meg a hőn áhított nyomda-palettát, ha már gyakoroltam és jól megy :-D


A Bundle Monster BM-318 és BM-319-es lemezkéit használtam:



A felhasznált lakkok:



Miss Sporty Nail Expert Base & Top Coat (alaplakk)
Aden Cosmetics mini körömlakk Nr 30 (világoskék)
Rose Nail körömlakk Nr 093 (középkék)
Essence Colour & Go Hard to resist (sötétkék)
Avon Color Trend Daring
Essence Nail Art Stampy Polish Stamp Me! White
Essence Better Than Gel Nails High Gloss Top Sealer



Szerettek körömnyomdázni?

14 megjegyzés:

  1. tökre jó lett :) nekem tetszik ez a manikűr

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszi :-)
      Én amjd akkor leszek igazán elégedett, ha úgy megy a nyomdázás, mint Neked! :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :) Jó is, hogy nyomdás manit csináltál, mert eszembe jutott, hogy új nyomdázót is szeretnék venni, mivel a mostani Essence-es nem valami jó, no meg lemezeim sincsenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Akkor lehet kiegészíteni a tegnapi kívánságlistádat :-)
      Én most egy-két kisebb lemezt a Bonr Pretty Store-tól is fogok rendelni, mert épp akció van nákuk január 3-ig és azzal az egyetlen lemezzel, amim van tőlük, elégedett vagyok

      Törlés
  3. Nagyon szép lett :) Az a hóember nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
  4. Szép lett :) nagyon cuki a hóember :)

    VálaszTörlés
  5. szép lett, a hóember meg irtó cuki! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés