2014. január 7., kedd

MUA Smokin' paletta



Az utóbbi MUA rendelésem második palettáját szeretném Nektek megmutatni ebben a bejegyzésben. Mint korábban már említettem, szeretem a MUA palettáit, számos palettát begyűjtöttem már tőlük és használom is őket nap, mint nap. Szerintem ezek a termékek a cég erősségei, remek ár-érték aránnyal bíró sminktermékekről beszélünk!
Két palettát rendeltem legutóbb, a Matte palettát ebben a bejegyzésben mutattam meg Nektek, ezúttal pedig a Smokin paletta van soron. 






A csomagolás a szokásos: kicsit gagyi műanyag, ezt a palettát azonban jóval könnyebb nyitogatni, mint a másikat. Ennél már a csomagolás fedelén feltüntették a paletta nevét, valamint kis matricával is rá van írva, hogy melyik paletta ez, de emellett a fedél nagy része is átlátszó, így a reggeli készülődésben is könnyen be tudjuk azonosítani, hogy melyik került a kezünkbe. Ráadásul ennek a palettának a mérete kicsit nagyobb a többi, standard MUA palettánál, tehát már a sorra ránézve látható, hol is rejtőzik. 
Igazán dicséretes, hogy a MUA is elnevezi már a paletták színeit, így egy-egy szín vagy smink leírásakor sokkal könnyebben hivatkozhatunk rájuk. A paletta műanyag hátulján láthatjuk magát a paletta nevét és egy rövid leírás után a színek elnevezését, az INCI-t és egyéb technikai információkat:




10 színt, összesen 17g festéket, valamint egy fekete szemceruzát tartalmaz a paletta.




A színek nevei:



A színminták:




Felső sor:

Glory: Tökéletes krém nude szín, ami ráadásul matt is. Nagyszerűen használható satírozáshoz, valamint matt highlighter színként. Nagyon jól pigmentált ahhoz képest, hogy nude szín!
Bourdoir: Még egy matt nude szín. Szerintem nagyon szép barackos-krémes, igazi bőrszínű árnyalat, ezért ez is nagyon jól használható az éles vonalak elsatírozásra.
Ghost: A képeken is látszik, milyen szép fénye van ennek az ezüstös taupe árnyalatnak. A panben nem is látszik, hogy micsoda kis gyöngyszem lapul itt, pedig valóban gyönyörű! Az egyik kedvenc színem a palettában, nagyon pigmentált szín!
Fantasy: Ismét egy matt szín, mégpedig egy matt csokoládébarna. Nagyon jól pigmentált és könnyen satírozható, tökéletes szín a külső V-be.
Mythical: Matt fekete, ami a füstös sminkeknél nagyon jól jön. Ilyenkor ugyanis az ember nem húz még tusvonalat is, viszont egy ferde tusecsettel nagyon szépen fel lehet vinni a szempillatőbe és tökéletesen sűríti, hangsúlyozza a pillákat. 
Broken: Tartok tőle, hogy minden fényes színre ráfogom, hogy az egyik kedvencem, de tényleg nagyon tetszik ez a szín is. Nagyon szép metál barna szín, ami szerencsére nem túl sötét, így az én színeimhez is jól passzol :-)





Alsó sor:

Icon: Hehe, ismét egy kedvenc :-) Metál lila szín, mely szintén nagyon jól pigmentált (tulajdonképpen az összes szín az), ráadásul könnyen eldolgozható. 
Unleash: Szintén egy metál szín, ezúttal egy kék. Nem vagyok a kék és zöld szemsminkek nagy híve, viszont el kell ismernem, hogy nagyon szép szín.
Chaos: Szintén egy nagyon jól pigmentált metál szín, mégpedig csodaszép smaragdzöld. Talán egy kis tusvonalként azért el tudnám képzelni ezt a színt a szemeimen :-)
Wicked: Ez a szín is nagyon tetszik, metál fényű acélszürke, szerintem szépséges!

A sor végén pedig a szemceruzával húzott feketét láthatjátok, bizony ez is nagyon szép, mély fekete színű!


Minőség:
Nagyon jó minőségű a paletta, a színek szépek és erősen pigmentáltak. A matt világos színek ugyan nem túl erőteljesek, de egy satírozó színtől nem várunk el olyan pigmentáltságot, mint a többi színtől.
Egy problémám van csupán a palettával: a ceruzát roppant igénytelen módon egy csepp ragasztóval rögzítették a helyére. Ennek köszönhetően pedig miután kiemeltem a palettából, a ragasztó leoldotta a szemceruza borítását egy kis helyen, valamint a paletta fekete műanyag borítását. A sminkelés során ez természetesen nem okoz problémát, inkább csak esztétikai szempontból zavar. 

Tartósság:
A színek alappal simán kibírják a bulis éjszakákat, a színek nem moccannak a helyükről a smink lemosásáig :-)

Kihasználhatóság:
Ez a paletta inkább az éjszakai életre, az alkalmi sminkekre koncentrál, legalábbis én nem használok ilyen színeket munkahelyre. Változatos bulisminkek készíthetőek ezekkel a színekkel,nagyon tetszik, hogy a csodaszép metál színek mellett találunk nude satírozó színeket és matt fekete árnyalatot is a palettában, illetve egy jól használható fekete szemceruzát is. Mindezekkel együtt tehát egy teljes alkalmi bulismink elkészíthető ezzel a palettával, nem kell kiegészítő színek felé nyúlnunk.Sőt, ha úgy alakul, akár egy másnapi szolid natúr sminket is kivitelezhetünk a matt barna árnyalatok segítségével :-)

Ár, elérhetőség:
6 fontért rendelhető a Makeup Academy oldaláról, illetve aki jobb szereti a magyar oldalakat, az meg tudja rendelni Edit oldaláról is. Én egy tavalyi ingyen szállításos akció keretében rendeltem meg közvetlenül a MUA-tól, amit főleg akkor érdemes kihasználni, ha több terméket is szeretnénk rendelni (általában 15-20 font feletti rendelés esetén ingyenes ilyenkor a szállítás).

Összességében:
Abszolút jó befektetésnek érzem ezt a palettát, annak ellenére, hogy azért nem bulizok már minden hétvégén. Az utóbbi hetekben csak ezt használtam az alkalmi sminkekhez, nagyon megszerettem!



Ti szoktatok füstös sminket készíteni? Próbáltátok ezt a palettát?

9 megjegyzés:

  1. A Chaos árnyalat gyönyörűséges. *.* De annyira nem fogott meg ez a paletta, mert minden színhez van hasonlóm már. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem eddig nem jött be a paletta, bár nem nézegettem swatchokat róla.. Valószínűleg csak emiatt nem találtam túl érdekesnek... :D

    VálaszTörlés
  3. Teljesen meglepődtem ezen a palettán, nem gondoltam volna hogy ilyen jó! Megnéztem a mattot is,mondjuk nekem az egyáltalán nem jön be, de ebben nagy szerepe van annak a ténynek hogy én nem is szeretem a matt színeket :)

    VálaszTörlés
  4. A MUA szerintem nagyon jól eltalálta a palettákat, ez is szép darab! :)

    VálaszTörlés
  5. A felső sor 3. és 4. színe és az alsó sor első színe nagy-nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  6. Fuuu a Chaos csodálatos, egyszerűen hihetetlen!
    Szerintem ez az egyik legszuperebb MUA paletta eddig! :D

    VálaszTörlés
  7. Múlt pénteken rendeltem meg, mert volt az akció , amit Te is említettél, 20 font fölött ingyenes szállítás. Izzítottam a nővérem, és a munkatársaim, hogy meglegyen a 20 font, mert erre már nagyon-nagyon rég óta vágyom! Kicsit félve olvastam most végig a posztod, féltem, hogy nem lesz pozitív a vélemény, de most megnyugtattál! :) És egyre jobban várom, hogy megérkezzen! :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem ő az egyik kívánságlistás palettám náluk. A másik 2 a két Naked dupe, és remélem, hogy már dolgoznak a Naked3-on is, mert akkor egyszerre megrendelem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Naked3 másolatot én is nagyon várom! :-)

      Törlés