2014. január 6., hétfő

MUA Ever After Matte paletta



Nagyon szeretem a MUA palettákat! Kétségtelen, hogy ezek a termékek a cég erősségei, nemcsak a híres Naked hasonmások miatt, hanem mert azokon kívül is vannak nagyon szép palettáik. Ezért is éreztem egyből olthatatlan vágyat, hogy megvásároljam ezt a palettát, amikor olvastam róla, hogy elkezdték árusítani. Ezelőtt nem volt még a MUA kínálatában ennyi matt színt tartalmazó paletta, hisz a cég elsősorban a fényes szemhéjpúderekben jeleskedett. Lássuk, hogy sikerült nekik ez a paletta!






A csomagolás a szokásos: kicsit gagyi műanyag, aminek a kinyitásával nekem néha meggyűlik a bajom. A csomagolás fedelén kis matricával rá is van írva, hogy melyik paletta is ez, de emellett a fedél nagy része is átlátszó, így a reggeli készülődésben is könnyen be tudjuk azonosítani, hogy melyik került a kezünkbe.
Ami nagyon aranyos, hogy az Undress Me Too palettához hasonlóan már ennél is megjelentek a fantázianevek, így egy-egy szín vagy smink leírásakor sokkal könnyebben hivatkozhatunk rájuk. A paletta műanyag hátulján láthatjuk magát a paletta nevét és egy rövid leírás után a színek elnevezését, az INCI-t és egyéb technikai információkat:




Összesen 10 gr festéket tartalmaz a paletta, ami nagyon-nagyon sokáig elég lesz.


10 színt valamint egy kétoldalú szivacsos applikátort találunk a palettában:




Lássuk magukat a színeket:


Felső sor:

Unwrap: Átmenet a fehér és a krémszín között. Elsősorban a belső szemzug világosítására illetve a szemöldökcsont kiemelésére alkalmas
Butter: Tényleg igazi vajszín! Sárgás krémszín
Bare: Tökéletes nude árnyalat a satírozásra, de akár önmagában is viselhető
Taffeta: Egy újabb szép nude szín, azonban jóval rózsaszínesebb, mint az előző. Szintén remek szín satírozáshoz
Fade: Nagyon szép világos barna, akár önmagában viselni, akár satírozáshoz, valamint az olyan szösziknek, mint én, nagyszerű a szemöldök hangsúlyosabbá tételére




Alsó sor:

Penny: A no-makeup-makeup napok egyik fontos szereplője. Nagyon szép középbarna, sötétebb bőrűek számára a mélyítővonalban használható, én inkább a szempillák tövébe alkalmazom
Chino: Nagyon szép taupe szín satírozáshoz illetve a mélyítővonalba. A kedvenc színem a palettából, biztosan sokat fogom használni!
Truffle: Sötétbarna némi lila beütéssel. Matt smokey sminkekhez fogom szerintem a legtöbbet használni
Fog: Kékes szürke, vagy inkább szürkés kék szín :-)
Smoke: Egyszerű, ámde nagyon szép és pigmentált matt fekete - egy ilyen szín mindig jól jön!


Minőség:
A színek erősségét, minőségét én erős közepesnek mondanám. Nem érzem olyan kiemelkedőnek a minőségüket, de ezért használhatóak. Ami probléma, hogy eléggé porolnak, ezért hasznosabb, ha a festék felvitele után alapozunk.

Tartósság:
A tartósságukat vizsgálva elmondható, hogy alappal kibírnak egy rövidebb munkanapot, 8-9 órát, alap nélkül én már nem is nagyon próbálkozom szemfestékekkel.

Kihasználhatóság:
Én viszonylag ritkán használok csak matt színeket, inkább csak kiegészítésnek (szem alá, satírozáshoz), jobb szeretek legalább egy fényesebb színt felvinni a szememre. Ha igazán natúr, matt sminket akarok készíteni, akkor viszont értelemszerűen ehhez a palettához nyúlok, mert ebben egyben megtalálok világosabb-sötétebb matt színeket egyaránt.

Ár, elérhetőség:
4 fontért rendelhető a Makeup Academy oldaláról, illetve aki jobb szereti a magyar oldalakat, az meg tudja rendelni Edit oldaláról is. Én egy tavalyi ingyen szállításos akció keretében rendeltem meg közvetlenül a MUA-tól, amit főleg akkor érdemes kihasználni, ha több terméket is szeretnénk rendelni (általában 15-20 font feletti rendelés esetén ingyenes ilyenkor a szállítás).

Összességében:
Bár örülök, hogy ezt a palettát is a gyűjteményemben tudhatom és ha nem is ez a leggyakrabban használt palettám, azért előkerül, főleg hétvégenként, amikor napközben csak egy nagyon szolid, no-makeup-makeupot készítek. Viszont ahogy a Heaven and Earth palettával az volt a kifogásom, hogy azért nem tudom önmagában használni, mert hiányzik belőle a matt szín, ennél is az a problémám, hogy hétköznapokon "nem tudom" önmagában használni, mert csak matt színeket tartalmaz. Persze mindezek ellenére még így is gyakrabban kerül a kezembe, mint a fent említett paletta.



Tetszik, tetszik ez a paletta, de azért nem létszükséglet, szerintem abszolút kihagyható terméke ez a MUA-nak!



Nektek mi a véleményetek? Kipróbáltátok? Szeretitek a matt színeket?

9 megjegyzés:

  1. Jaj mi nők, nekünk soha nem jó semmi. :D (bocsi, a matt - nem matt probléádon kuncogok éppen) Szép a paletta, de nem tűnik annyira brutál pigmentáltnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, néha már én is mosolygok a problémáimon :-D
      Bár tény, hogy nem egy profi sminkes minőség, de szerintem ennek nem is kell annyira pigmentáltnak lennie, a satírozáshoz, finom sminkhez szerintem ez elég.

      Törlés
  2. Jaj, szépségesek ezek a színek! *.*

    VálaszTörlés
  3. .mar nagyon vartak itt az emberek egy matt paletta megjeleneset a MUA-tol. Ar-ertek aranyban, szerintem nem rossz ez a paletta, eleg nehez kifogni jo pigmentaltsagu matt szemhejpudereket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát valóban időszerű volt egy mat palettát megjelentetnie a cégnek! :-)
      Én sem mondom, hogy rossz! Nem tökéletes, de nekem tetszik, én elhasználgatom. Ma reggel is ehhez nyúltam :-D

      Törlés
  4. A színek tényleg szépek, csak nekem nem elég erősen pigmentált. :P Mondjuk ár-érték arányban jó. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a paletta valóban nem egy nagy szám :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kíváncsi voltam erre a palettára, de nem győzött meg. De a Naked dupe-ok nagyon tetszenek. :) Remélem már készül a Naked3-é is :D

    VálaszTörlés